Contour ROAM

Contour ROAM
Tja!
Är det någon som vet hur lång batteritid kameran har när man filmar i 1080p? Jag antar att den är kort men någon som vet exakt? Tack i förhand!

Peace.

Contour ROAM
Hej Oskar och alla andra i tråden! jag tänkte fråga, har precis fått denna i present. Men alltid varit inställd på gopro av någon anledning .. hört att contour inte funkar så bra med Imovie på Mac. och att det inte alls synkar lika bra! och trillar inte contour av hjälmen när den bara sitter med klister?? haha behöver lite tips :)
MVH
Kajsa

Contour ROAM
kajsaar sa:
Hej Oskar och alla andra i tråden! jag tänkte fråga, har precis fått denna i present. Men alltid varit inställd på gopro av någon anledning .. hört att contour inte funkar så bra med Imovie på Mac. och att det inte alls synkar lika bra! och trillar inte contour av hjälmen när den bara sitter med klister?? haha behöver lite tips :)
MVH
Kajsa
Contour spelar in i ett format skapat av apple så det borde inte vara några konstigheter. Klistret som används är det starkaste som 3M har för ändamålet. GoPro använder också klister (vill minnas att de använder samma klister men kan ha fel).

Tillbaka
Topp