D
Deleted member 80259
Guest
Coola killar
Coola killar jag träffade i Les 2 Alpes 2005...
G-UNIT FOR THE WIN
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
är du seriös ?McDreamy sa:fan vad bra! Första vettiga freeride tråden på mkt länge!
För att hålla mig OnT: Jag gillar inte gangsterstilen. Men man kan inte tvinga folk att ha på sig S (Även fast jag önskade att man kunde de). Så jag förslår att dom som som kör med förstora kläder ska betala mer för sina liftkort på detta sätt skulle gangsterkulturen så småningom dö ut. Bra idé va ?
God natt!viktorBackman sa:är du seriös ?McDreamy sa:fan vad bra! Första vettiga freeride tråden på mkt länge!
För att hålla mig OnT: Jag gillar inte gangsterstilen. Men man kan inte tvinga folk att ha på sig S (Även fast jag önskade att man kunde de). Så jag förslår att dom som som kör med förstora kläder ska betala mer för sina liftkort på detta sätt skulle gangsterkulturen så småningom dö ut. Bra idé va ?
va är de som är bra med att ha storlek S på kläderna ?
varför ska folk som har "förstora" kläder betala mer ?
"på detta sätt skulle gangsterkulturen så småningom dö ut"
har ja fattat det rätt ? att kriminella slutar vara kriminella för att skidåkare byter klädstil ?
antingen är ja bara jävligt trött och har missuppfattat det här helt elr så är du helt dum i huvet.
Ha. Ha.superunknown sa:stort = rörligt
bandana = varmt
unge hatar gubbe, gubbe hatar unge
vem har rätt?
Måste hålla med, sjukt dåliga exempel. Om man nu tar det första, "Stort = rörligt", så skulle jag faktiskt vilja säga att utifrån hoodsen som ni köttar runt i så är det snarare tvärt om? Det måste ju ändå vara svårt att röra sig fullt ut när man har nått som smiter åt runt knäna? Det där med stort på skalplagg = rörligt gäller väll oxå till en viss grad...oscarius sa:Ha. Ha.superunknown sa:stort = rörligt
bandana = varmt
vem har rätt?
Stort - Typ Tall-T eller stora hängande brallor är INTE rörligare än saker som passar - i någorlunda loose fit.
Bandana - Är INTE varm när den blir blöt.
Gubbe tenderar att ha mer erfarenhet än en unge. Vem som har rätt? Det beror väl på fall till fall?
gah.
Gangsterstilen är väl ändå en perfekt skräddarsydd kostym och hatt. Jag har inte sett allt för många med denna stil i backen.McDreamy sa:fan vad bra! Första vettiga freeride tråden på mkt länge!
ja jag snackar ju bara om grejjerna jag åker i.jonathan-o sa:Måste hålla med, sjukt dåliga exempel. Om man nu tar det första, "Stort = rörligt", så skulle jag faktiskt vilja säga att utifrån hoodsen som ni köttar runt i så är det snarare tvärt om? Det måste ju ändå vara svårt att röra sig fullt ut när man har nått som smiter åt runt knäna? Det där med stort på skalplagg = rörligt gäller väll oxå till en viss grad...oscarius sa:Ha. Ha.superunknown sa:stort = rörligt
bandana = varmt
vem har rätt?
Stort - Typ Tall-T eller stora hängande brallor är INTE rörligare än saker som passar - i någorlunda loose fit.
Gubbe tenderar att ha mer erfarenhet än en unge. Vem som har rätt? Det beror väl på fall till fall?
gah.
Bandana är ju f.ö. inte varmt någonstans? Visst det kanske värmer ytterst lite om du har den kring halsen men så fort du drar upp den framför munnen och andas på den så blir det ju omvänd effekt. Om nu värme är ett argument så skulle man väll i så fall ta fram något liknande som inte är i bomull.
Ingen som sagt att din åsikt är fel, bara ifrågasatt den. Om det nu är som du skriver så är väll det skitnajs, bara att schredda vidare.superunknown sa:ja jag snackar ju bara om grejjerna jag åker i.jonathan-o sa:Måste hålla med, sjukt dåliga exempel. Om man nu tar det första, "Stort = rörligt", så skulle jag faktiskt vilja säga att utifrån hoodsen som ni köttar runt i så är det snarare tvärt om? Det måste ju ändå vara svårt att röra sig fullt ut när man har nått som smiter åt runt knäna? Det där med stort på skalplagg = rörligt gäller väll oxå till en viss grad...oscarius sa:Ha. Ha.
gah.
Bandana är ju f.ö. inte varmt någonstans? Visst det kanske värmer ytterst lite om du har den kring halsen men så fort du drar upp den framför munnen och andas på den så blir det ju omvänd effekt. Om nu värme är ett argument så skulle man väll i så fall ta fram något liknande som inte är i bomull.
jag kan röra mig exakt hur jag vill utan att det tar emot någonstans med kläderna jag åker i. och skullcandy's bandana jag använder blir inte blöta och fryser, dom tar emot vind och snö som jag använder den för, och det gör det varmare.
förstår att det finns två sidor av allting men ni kan inte svara för hur jag tycker.
alla har rätt till sin egen åsikt och de finns inte mycket mer rätt eller fel i den här tråden än att tight = tight och stort = stort.
Haha driver du eller ? "Gangsterstilen är väl ändå en perfekt skräddarsydd kostym och hatt. Jag har inte sett allt för många med denna stil i backen." Så du tror att när 99 % skriver gangsterstilen i denna tråd så syftar dom på tony montana ?Davidson sa:Gangsterstilen är väl ändå en perfekt skräddarsydd kostym och hatt. Jag har inte sett allt för många med denna stil i backen.McDreamy sa:fan vad bra! Första vettiga freeride tråden på mkt länge!
Dessutom är det fruktansvärt patetiskt att klaga på hur folk ser ut (syftar på klädstil).
Men ska vi börja klaga på hur folk ser ut annars också?
Jag blir lack på att 13-åringar som inte ens vet vad en tråd handlar om innan han lägger sig i ens får skriva på forumet. Det är en så kallad diskussion om du vet vad det är?jibberisch-freerider sa:Men för f*n sluta klaga på hur andra klär sig. Det är väll deras ensak.Det är sånna här trådar jag blir så j*vla lack på
tanner hall ?Jhunt sa:När ska kombinationen komma? Baggykläder och bummarskägg? =)
jonathan-o sa:Jag blir lack på att 13-åringar som inte ens vet vad en tråd handlar om innan han lägger sig i ens får skriva på forumet. Det är en så kallad diskussion om du vet vad det är?jibberisch-freerider sa:Men för f*n sluta klaga på hur andra klär sig. Det är väll deras ensak.Det är sånna här trådar jag blir så j*vla lack på
JAg verkar va historiens mest efterblivne =)superunknown sa:tanner hall ?Jhunt sa:När ska kombinationen komma? Baggykläder och bummarskägg? =)
Haha, det är inte sånt här vi starta tråden för. När ska freeride börja växa upp lite? Alla fittar om saker dom inte äns kan ha något vettigt att säga till om. Sedan finns det många som är äldre som vill att man ska slänga ut alla småbarn. Man kan inte dra alla över ett sträck även om många av dom inte har mycket bra att komma med. Tycker farktist det är upp till var och en att skärpa till sig lite!jibberisch-freerider sa:Men för f*n sluta klaga på hur andra klär sig. Det är väll deras ensak.Det är sånna här trådar jag blir så j*vla lack på
Hahaahah det här kan ju vara bland det roligaste jag läst, vad försöker du få fram med det där? Vad är skillnaden om man skull säga det här öga mot öga? Blir det boxet nästa? Ett forum är till för att diskutera saker på så jag förstår inte felet med att göra just det?JoelBitar sa:jag står inte på någons sida.. men varför måste ni "h8ers" skriva det här på ett internetforum och inte säga det till någon öga mot öga?
HAHAHAHAH dagens!JoelBitar sa:jag står inte på någons sida.. men varför måste ni "h8ers" skriva det här på ett internetforum och inte säga det till någon öga mot öga?
de ja försökte få fram va att dom inte vågar säga det till någon öga mot öga, för istället sitter dom hemma framför datorn och spelar skithäftiga och matcho..jonathan-o sa:Hahaahah det här kan ju vara bland det roligaste jag läst, vad försöker du få fram med det där? Vad är skillnaden om man skull säga det här öga mot öga? Blir det boxet nästa? Ett forum är till för att diskutera saker på så jag förstår inte felet med att göra just det?JoelBitar sa:jag står inte på någons sida.. men varför måste ni "h8ers" skriva det här på ett internetforum och inte säga det till någon öga mot öga?
Haha, du är ju dum i huvudet?! Det är precis lika töntigt att påstå att det är nice att klä sig i tight "sture..." som du kallar det!! Det är värre att vilja se framgångsrik trots att man inte är det. Är det kläderna som talar för att personen inte har någon framtidsplan!?ShredTed sa:håller med lallaren ggr tusen. gansta = reets som vill bli ngt via sin jävla stil o bekräftning i den. bummare är för fan ungdomar o vuxna som har lite jävla intellekt och åtminstone vet vad dom vill. även om man har en utbildnings plan eller gillar vad man gör så har man iaf lite jävla brains
Förstår fortfarande inte riktigt vad du menar med "vågar" menar du att man skulle vara rädd att hamna i bråk eller dylikt? Isåfall kan det ju vara det fjantigaste jag hört, vi diskuterar kläder, om man tycker att någons kläder är fula så säger man väll inte det till dom när man möter dom?JoelBitar sa:de ja försökte få fram va att dom inte vågar säga det till någon öga mot öga, för istället sitter dom hemma framför datorn och spelar skithäftiga och matcho..jonathan-o sa:Hahaahah det här kan ju vara bland det roligaste jag läst, vad försöker du få fram med det där? Vad är skillnaden om man skull säga det här öga mot öga? Blir det boxet nästa? Ett forum är till för att diskutera saker på så jag förstår inte felet med att göra just det?JoelBitar sa:jag står inte på någons sida.. men varför måste ni "h8ers" skriva det här på ett internetforum och inte säga det till någon öga mot öga?
hur ska jag veta varför dom inte vågar sig fram?jonathan-o sa:Förstår fortfarande inte riktigt vad du menar med "vågar" menar du att man skulle vara rädd att hamna i bråk eller dylikt? Isåfall kan det ju vara det fjantigaste jag hört, vi diskuterar kläder, om man tycker att någons kläder är fula så säger man väll inte det till dom när man möter dom?JoelBitar sa:de ja försökte få fram va att dom inte vågar säga det till någon öga mot öga, för istället sitter dom hemma framför datorn och spelar skithäftiga och matcho..jonathan-o sa:Hahaahah det här kan ju vara bland det roligaste jag läst, vad försöker du få fram med det där? Vad är skillnaden om man skull säga det här öga mot öga? Blir det boxet nästa? Ett forum är till för att diskutera saker på så jag förstår inte felet med att göra just det?
Det har ju ingenting med rädsla att göra. Det handlar om åsikter inte om att spela tuff eller någonting annat. Föresten är de flesta som är emot stora kläder betydligt äldre än de som använder dom så varför skulle de inte våga gå fram om det nu var så du tänkte?