Coola killar

Coola killar
zwf7zb.jpg

Coola killar jag träffade i Les 2 Alpes 2005...

G-UNIT FOR THE WIN

Coola killar
Gillar inte heller gangztastilen.

Jag tycker det är beklagligt att blades anses så töntigt. Asså fattar ni hur mycket jag satsade på blades när det kom? Jag var sjukt bra och precis innan blades fick sitt stora genombrott i tävlingssammanhang osv kom gangztastilen och förstörde allt. Vet ni hur bra blades jag köpte? SÅ här bra:
istockphoto_3506931-gangster-posing.jpg

NU skrattar folk åt mig när jag bladar.

Så till alla gangzters säger jag: SHut the fuck up motherfuckaz or I'll put a cap in your asses. Fuck you biaatchez. yeah straight out of compton nigga

Coola killar
fan vad bra! Första vettiga freeride tråden på mkt länge!

För att hålla mig OnT: Jag gillar inte gangsterstilen. Men man kan inte tvinga folk att ha på sig S (Även fast jag önskade att man kunde de). Så jag förslår att dom som som kör med förstora kläder ska betala mer för sina liftkort på detta sätt skulle gangsterkulturen så småningom dö ut. Bra idé va ?

Coola killar
Till trådskaparen: Skibumsen hittar du på afterskin på C9. Inte i freerides modeforum där det med stor entusiasm och ännu större stavfel diskuteras hurvida Jon Brogan och Tom Wallisch faktiskt har haft oskyddat sex eller inte!

Förövrigt skiter jag fullständigt i hur folk klär sig i backen. Allt jag vet är att jag hatar killen som tracka ner på turister med färgglada overaller ala 80tal tidigare i tråden!
Jag hade fan gjort vad som helst för en sådan!!!

Senast ändrad:
Coola killar
McDreamy sa:

För att hålla mig OnT: Jag gillar inte gangsterstilen. Men man kan inte tvinga folk att ha på sig S (Även fast jag önskade att man kunde de). Så jag förslår att dom som som kör med förstora kläder ska betala mer för sina liftkort på detta sätt skulle gangsterkulturen så småningom dö ut. Bra idé va ?
är du seriös ?
va är de som är bra med att ha storlek S på kläderna ?
varför ska folk som har "förstora" kläder betala mer ?

"på detta sätt skulle gangsterkulturen så småningom dö ut"
har ja fattat det rätt ? att kriminella slutar vara kriminella för att skidåkare byter klädstil ?

antingen är ja bara jävligt trött och har missuppfattat det här helt elr så är du helt dum i huvet.

Coola killar
viktorBackman sa:
McDreamy sa:

är du seriös ?
va är de som är bra med att ha storlek S på kläderna ?
varför ska folk som har "förstora" kläder betala mer ?

"på detta sätt skulle gangsterkulturen så småningom dö ut"
har ja fattat det rätt ? att kriminella slutar vara kriminella för att skidåkare byter klädstil ?

antingen är ja bara jävligt trött och har missuppfattat det här helt elr så är du helt dum i huvet.
God natt!

Coola killar
superunknown sa:
stort = rörligt
bandana = varmt

unge hatar gubbe, gubbe hatar unge
vem har rätt?
Ha. Ha.

Stort - Typ Tall-T eller stora hängande brallor är INTE rörligare än saker som passar - i någorlunda loose fit.
Bandana - Är INTE varm när den blir blöt.

Gubbe tenderar att ha mer erfarenhet än en unge. Vem som har rätt? Det beror väl på fall till fall?
gah.

Coola killar
oscarius sa:
superunknown sa:
stort = rörligt
bandana = varmt

vem har rätt?
Ha. Ha.

Stort - Typ Tall-T eller stora hängande brallor är INTE rörligare än saker som passar - i någorlunda loose fit.

Gubbe tenderar att ha mer erfarenhet än en unge. Vem som har rätt? Det beror väl på fall till fall?
gah.
Måste hålla med, sjukt dåliga exempel. Om man nu tar det första, "Stort = rörligt", så skulle jag faktiskt vilja säga att utifrån hoodsen som ni köttar runt i så är det snarare tvärt om? Det måste ju ändå vara svårt att röra sig fullt ut när man har nått som smiter åt runt knäna? Det där med stort på skalplagg = rörligt gäller väll oxå till en viss grad...

Bandana är ju f.ö. inte varmt någonstans? Visst det kanske värmer ytterst lite om du har den kring halsen men så fort du drar upp den framför munnen och andas på den så blir det ju omvänd effekt. Om nu värme är ett argument så skulle man väll i så fall ta fram något liknande som inte är i bomull.

Senast ändrad:
Coola killar
Jag stör mig galet mycket på alla som kör i xxxxxxl måste jag säga, framförallt Henrik Harlaut å killarna men visst, det är deras val. Men att köra runt i Fjällräven som sitter klistrade mot kroppen ser ju nästan ännu mer oseriöst ut...

Nice jämförelse av H-T btw, det är så det kommer fortsätta.

Coola killar
håller med lallaren ggr tusen. gansta = reets som vill bli ngt via sin jävla stil o bekräftning i den. bummare är för fan ungdomar o vuxna som har lite jävla intellekt och åtminstone vet vad dom vill. även om man har en utbildnings plan eller gillar vad man gör så har man iaf lite jävla brains

Coola killar
McDreamy sa:

Gangsterstilen är väl ändå en perfekt skräddarsydd kostym och hatt. Jag har inte sett allt för många med denna stil i backen.

Dessutom är det fruktansvärt patetiskt att klaga på hur folk ser ut (syftar på klädstil).
Men ska vi börja klaga på hur folk ser ut annars också?

Coola killar
ja för i fan. hatar alla som har mössor. det är sjuuuukt fjantigt. menar, om man har en snygg mode frisyr. gärna sture... så borde man ju visa upp sin manliga man. mössor och jeans är fjantigt. då är man ingen riktig snubbe

Coola killar
jonathan-o sa:
oscarius sa:
superunknown sa:
stort = rörligt
bandana = varmt

vem har rätt?
Ha. Ha.

gah.
Måste hålla med, sjukt dåliga exempel. Om man nu tar det första, "Stort = rörligt", så skulle jag faktiskt vilja säga att utifrån hoodsen som ni köttar runt i så är det snarare tvärt om? Det måste ju ändå vara svårt att röra sig fullt ut när man har nått som smiter åt runt knäna? Det där med stort på skalplagg = rörligt gäller väll oxå till en viss grad...

Bandana är ju f.ö. inte varmt någonstans? Visst det kanske värmer ytterst lite om du har den kring halsen men så fort du drar upp den framför munnen och andas på den så blir det ju omvänd effekt. Om nu värme är ett argument så skulle man väll i så fall ta fram något liknande som inte är i bomull.
ja jag snackar ju bara om grejjerna jag åker i.
jag kan röra mig exakt hur jag vill utan att det tar emot någonstans med kläderna jag åker i. och skullcandy's bandana jag använder blir inte blöta och fryser, dom tar emot vind och snö som jag använder den för, och det gör det varmare.

förstår att det finns två sidor av allting men ni kan inte svara för hur jag tycker.
alla har rätt till sin egen åsikt och de finns inte mycket mer rätt eller fel i den här tråden än att tight = tight och stort = stort.

Coola killar
Asså detta är då dagens I-lands problem, att sitta och tjaffsa om vad man ska ha och inte ha. Är det så svårt att respektera att människor har olika åsikter/smak?
Jag föredrar "gangstah" stilen framför den tajta men bara för det kollar jag inte surt mot dom med den tajta stilen.

Låt människor åka med vad dom vill och möt varandra med respekt istället för att skapa hat över internet genom t.ex denna tråd.

Coola killar
superunknown sa:
jonathan-o sa:
oscarius sa:
Ha. Ha.

gah.

ja jag snackar ju bara om grejjerna jag åker i.
jag kan röra mig exakt hur jag vill utan att det tar emot någonstans med kläderna jag åker i. och skullcandy's bandana jag använder blir inte blöta och fryser, dom tar emot vind och snö som jag använder den för, och det gör det varmare.

förstår att det finns två sidor av allting men ni kan inte svara för hur jag tycker.
alla har rätt till sin egen åsikt och de finns inte mycket mer rätt eller fel i den här tråden än att tight = tight och stort = stort.
Ingen som sagt att din åsikt är fel, bara ifrågasatt den. Om det nu är som du skriver så är väll det skitnajs, bara att schredda vidare.

Coola killar
NI är för roliga, denna tråd skapades 2008-05-08 det var länge sen maj eller nått :) Lägg den på hyllan nu va ! gangsta stilen har ju tatt över ändå soooo whateveeer

Coola killar
Davidson sa:
McDreamy sa:

Gangsterstilen är väl ändå en perfekt skräddarsydd kostym och hatt. Jag har inte sett allt för många med denna stil i backen.

Dessutom är det fruktansvärt patetiskt att klaga på hur folk ser ut (syftar på klädstil).
Men ska vi börja klaga på hur folk ser ut annars också?
Haha driver du eller ? "Gangsterstilen är väl ändå en perfekt skräddarsydd kostym och hatt. Jag har inte sett allt för många med denna stil i backen." Så du tror att när 99 % skriver gangsterstilen i denna tråd så syftar dom på tony montana ?

Coola killar
Hahaha, nu sitter jag här i min ensamhet och läser denna tråd nästan in i minsta detalj och jag kan hålla med lite om att det ser inte jätte snyggt i xxxxxl kläder, men kan inte heller säga att tighta kläder är snyggt heller. Man ska ha de man själv tycker är skönt, och då frågar jag mig själv om det är skönt med skit stora kläder eller tighta kläder. Tighta så kan jag förstå att det kan bli lite jobbigt att röra sig, men det kan ju inte heller vara praktiskt att ha skit stora kläder heller, de väger mer och MÅSTE ju vara i vägen. Det är mycket snack om att man har ngt för att det är snyggt, men alla 13-17 åringar klär ju sig nästan bara i stora kläder. Och alla vet ju att det är kändisar, proffsen som skapar mode? eller hur? så eftersom de kända personerna kör bagy måste det ju vara skönt tänker folk.
FLER FOLK SOM VÅGAR GÅ SIN EGEN VÄG!
Jag skulle vilja se lite mer skaterockstil, vore kul tycker jag:D För dom flesta på freeride dunkar väl hiphop i högtalarna aight?

Varför skriver jag äns i denna tråden, fan va tråkigt ja har nu. Nehe, nu ska jag dricka glögg och äta pepparkakor xD någon som är på?

Peace out!

Coola killar
jibberisch-freerider sa:
Men för f*n sluta klaga på hur andra klär sig. Det är väll deras ensak.Det är sånna här trådar jag blir så j*vla lack på
Jag blir lack på att 13-åringar som inte ens vet vad en tråd handlar om innan han lägger sig i ens får skriva på forumet. Det är en så kallad diskussion om du vet vad det är?

Coola killar
jibberisch-freerider sa:
Men för f*n sluta klaga på hur andra klär sig. Det är väll deras ensak.Det är sånna här trådar jag blir så j*vla lack på
Haha, det är inte sånt här vi starta tråden för. När ska freeride börja växa upp lite? Alla fittar om saker dom inte äns kan ha något vettigt att säga till om. Sedan finns det många som är äldre som vill att man ska slänga ut alla småbarn. Man kan inte dra alla över ett sträck även om många av dom inte har mycket bra att komma med. Tycker farktist det är upp till var och en att skärpa till sig lite!
SKÄRPNING FREERIDE! :P

I Rock!

Ursäkta mitt urusla ordval xD

Coola killar
jag står inte på någons sida.. men varför måste ni "h8ers" skriva det här på ett internetforum och inte säga det till någon öga mot öga?

Coola killar
ja men om du kollar så är det ju ingen speciellt ny tråd den är gammal, vem är då idioten som sitter och letar upp gamla trådar för att sedan tjafsa som fan om något ovettigt :P haha

Coola killar
JoelBitar sa:
jag står inte på någons sida.. men varför måste ni "h8ers" skriva det här på ett internetforum och inte säga det till någon öga mot öga?
Hahaahah det här kan ju vara bland det roligaste jag läst, vad försöker du få fram med det där? Vad är skillnaden om man skull säga det här öga mot öga? Blir det boxet nästa? Ett forum är till för att diskutera saker på så jag förstår inte felet med att göra just det?

Coola killar
JoelBitar sa:
HAHAHAHAH dagens!

fan seriöst freeride håller på att gå ner sig, det är snart i stil med fragbite och då har det gått förlångt. Man borde genomgå ett lämplighetstest för att kunna bli medlem på freeride.

Coola killar
jonathan-o sa:
JoelBitar sa:
Hahaahah det här kan ju vara bland det roligaste jag läst, vad försöker du få fram med det där? Vad är skillnaden om man skull säga det här öga mot öga? Blir det boxet nästa? Ett forum är till för att diskutera saker på så jag förstår inte felet med att göra just det?
de ja försökte få fram va att dom inte vågar säga det till någon öga mot öga, för istället sitter dom hemma framför datorn och spelar skithäftiga och matcho..

Coola killar
ShredTed sa:
håller med lallaren ggr tusen. gansta = reets som vill bli ngt via sin jävla stil o bekräftning i den. bummare är för fan ungdomar o vuxna som har lite jävla intellekt och åtminstone vet vad dom vill. även om man har en utbildnings plan eller gillar vad man gör så har man iaf lite jävla brains
Haha, du är ju dum i huvudet?! Det är precis lika töntigt att påstå att det är nice att klä sig i tight "sture..." som du kallar det!! Det är värre att vilja se framgångsrik trots att man inte är det. Är det kläderna som talar för att personen inte har någon framtidsplan!?

Jag har stora hoodies och mössor långt ner. Om 5 mån har jag PPL certifikat, idiot alltså.

Senast ändrad:
Coola killar
jag har itne läst genom exakt hela tråden men om Lallarn har märkt det så tror jag även att det kommer synas mer personer som har den dära lite mer tighta stilen i vinter för jag började se det ifjol på freeride i åre.Och nu med att tex Jon och Shaun har sina egna collectioner som är slim fit jag är inte säker på om jon har slim fit men jan tror iaf att det är det han har på sina fits på kläderna han gjort.

Coola killar
JoelBitar sa:
jonathan-o sa:
JoelBitar sa:
de ja försökte få fram va att dom inte vågar säga det till någon öga mot öga, för istället sitter dom hemma framför datorn och spelar skithäftiga och matcho..
Förstår fortfarande inte riktigt vad du menar med "vågar" menar du att man skulle vara rädd att hamna i bråk eller dylikt? Isåfall kan det ju vara det fjantigaste jag hört, vi diskuterar kläder, om man tycker att någons kläder är fula så säger man väll inte det till dom när man möter dom?

Det har ju ingenting med rädsla att göra. Det handlar om åsikter inte om att spela tuff eller någonting annat. Föresten är de flesta som är emot stora kläder betydligt äldre än de som använder dom så varför skulle de inte våga gå fram om det nu var så du tänkte?

Coola killar
jonathan-o sa:
JoelBitar sa:
jonathan-o sa:
Förstår fortfarande inte riktigt vad du menar med "vågar" menar du att man skulle vara rädd att hamna i bråk eller dylikt? Isåfall kan det ju vara det fjantigaste jag hört, vi diskuterar kläder, om man tycker att någons kläder är fula så säger man väll inte det till dom när man möter dom?

Det har ju ingenting med rädsla att göra. Det handlar om åsikter inte om att spela tuff eller någonting annat. Föresten är de flesta som är emot stora kläder betydligt äldre än de som använder dom så varför skulle de inte våga gå fram om det nu var så du tänkte?
hur ska jag veta varför dom inte vågar sig fram?
men vafan, hur svårt kan de vara, stör jag mig på något så säger jag det till dom istället för att gå in på ett internetforum och skriva det till dom istället.. de låter väl lite rimligare att gå fram och säga det till dom än att skriva det, right?

Tillbaka
Topp