Coolaste tricket

Coolaste tricket
EN RIKITIGT SLOW riski flip med double plake följt av switch rodeo 1890 där man landar på en 290 meters s-rail som gör en 2030 av.n eller?

Coolaste tricket
nejmen det snyggast tricket måste ju vara en clean bakåtvolt iron cross utför ett 20 meters dropp rakt ner i en fet puder landning!!!!

Coolaste tricket
Håller helt klart med vem det nu var som tyckte att switch rodeo 7 med toxic el. tailgrab. Annars är en fet bakåtvolt utför en skithög klippvägg ruskigt respektingivande.

Coolaste tricket
Det absolut grymmaste tricket som gjorts. Eller trick och trick, det är väl mer ett flyg är Sverri Liljekvist i Free Radicals när han flyger över en kamm i en friåkningssekvense!

Sverre rular alla!!!

Coolaste tricket
fakie 1080 med stor mutegrab är coolt
stor cork 360 med safty är snyggt det också

Coolaste tricket
Frågan är omöjlig att svara på. Allt är en fråga om höjd och stil, vilket också är anledningen att tex de killar som som stod på prispallen efter Red bull ligger i toppen. Självklart finns det fula o0ch snygga hopp, men jag tror att alla kan hålla med mig om stil är A och O i luften.

Coolaste tricket
Det snyggaste är nog en D-spin 720 med skit uttwekad mute eller tailgrab.
Det snyggaste lätta tricket är en switch 360 safetygrab.

Coolaste tricket
Det bästa och roligaste tricket är naturligtvis en Tank-Top.

Beskrivning följer: Du är på fest av modell trist, gå in på toa, lyft på locket till vattentanken, utför det stora i den (gärna av lite lösare modell), lägg tillbaka locket. Voilà se på värdinnans/värdens förvånade min när vattnet bara blir smutsigare ju mer man spolar.

Enjoy...

Coolaste tricket
det fetaste tricket måste vara "Älgen to Faceplant". Utförd med finess kan inget slå denna ömma klassiker.

Coolaste tricket
har nu suttit och läst igenom alla inläg och jag måste säga att jag e för vånad. jag menar alla snackar om sinna backflips och rodeo 5 och 7 jag menar hur många ger sig in för att testa på ett sånt trick? i och för sig kanske det inte är så svårt att lära sig om man har de rätta förutsättningarna

men slår en backflip med halv taskig landning en riktigt ut-tweakad, fet mutegrab neeee.. skulle inte tro det ett lätt trick att lära sig och ett trick man kan sätta säkert och fint!!

lenge leva mutegraben!!!

Coolaste tricket
det är helt klar ÄLGEN. den består av att man gör en spreed och samtidigt så placerar man stavar som horn på hjälmen och skriker BRÖÖÖÖL.

detta tycker jag är det coolaste man kan göra på ett par skidor :)

Tillbaka
Topp