Coolaste tricket

Coolaste tricket
En äkta corcscrew(backflip backside 180, ungefär som att snurra 540) ala Peter line i ett riktigt stort hopp är snyggare än alla andra trick tillsammans...

Coolaste tricket
Håller med Ulath, heja Peter Line! han har hängt med ett tag också, ball som fan, stort ska det va!

...sa ni tuffast på SKIDOR?
Jag kan berätta att det rätta svaret är Daffy.

Coolaste tricket
Jag har sett att de flesta gillar SLLÖÖÖAAA trick... Typ d-spin 1080 riktigt slött... Det är väl klart att det är så, sega trick och utdragna och tweakade grabs ser ju helt enkelt snyggast ut.

Coolaste tricket
Jag tycker en frontflipp backflipp barbapappa rövgrab är det klart coolaste man kan gjöra/ haha

Coolaste tricket
grabbar ni har juh glömt ÄLGEN! man sätter stavarna på huvet i hoppet som horn, sen spreadar du legsen och skriker *ooahah* så har du gjort en älg ;) fett snyggt. (annars är en riktigt snygg Zero-spin i ett riktigt stort bigjump snyggt)

Coolaste tricket
Flatspin 540 Mute
Cork 360 Reverse Tail
540 Nosegrab
Switch 270 to Rail to Reverse 270 of
Backflip Mute
Cork 720 Ghetto

Helt klart de grymmaste tricken.

Coolaste tricket
Ursäkta mig, men jag tycker att en stor långsam HELIKOPTER är det lätt smoooooooothaste! Sluta kalla det för 360! Det fick namnet "helli" i tidernas begynnelse.

Coolaste tricket
Sw bio 540 med en double safety LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTT det fetaste tricket!!!!

Tillbaka
Topp