Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
wrongJally sa:jag är inte säker om jag säger rätt för ja sätter inte de på snowboard men kan ju på studsmatta iaf, men jag tror att du ska kura ihopryggen lite när du snurrar å luta lite frammåt
i kicken eller när man snurrat enbit?Deespin sa:dra mera bakåt
bygg ett najs BC hopp o prova, men själv tror jag att du ska ha lämnat hoppet när du börjar luta den.. :DRoppilu sa:i kicken eller när man snurrat enbit?Deespin sa:dra mera bakåt
menade såklart när jag skjuter ifrånalwaysCrash sa:bygg ett najs BC hopp o prova, men själv tror jag att du ska ha lämnat hoppet när du börjar luta den.. :DRoppilu sa:i kicken eller när man snurrat enbit?Deespin sa:dra mera bakåt
nej du kan inte bara titta ner för att corka försök trycka ner hela ryggenmed nacken typ o ta stalefish skär mycket ocksåRoppilu sa:menade såklart när jag skjuter ifrånalwaysCrash sa:bygg ett najs BC hopp o prova, men själv tror jag att du ska ha lämnat hoppet när du börjar luta den.. :DRoppilu sa:i kicken eller när man snurrat enbit?får helt enkelt nöta nöta å ja nöta
men om de där med bakåt stämmer så borde de vill bara va å titta ner melan vänstra armen å bröstet när man skjuter ifrån?