cork 5?

Roppilu

Ny medlem
cork 5?
tja. har precis lärt mej stompade fs 5or på bräda å skulle vilja ha tips på hur man får dom mer inverterade/corkade. alla tips e bra utom dom dåliga ;)

IN Å UT:...

cork 5?
jag är inte säker om jag säger rätt för ja sätter inte de på snowboard men kan ju på studsmatta iaf, men jag tror att du ska kura ihopryggen lite när du snurrar å luta lite frammåt

cork 5?
alwaysCrash sa:
Roppilu sa:
Deespin sa:
i kicken eller när man snurrat enbit?
bygg ett najs BC hopp o prova, men själv tror jag att du ska ha lämnat hoppet när du börjar luta den.. :D
menade såklart när jag skjuter ifrån ;) får helt enkelt nöta nöta å ja nöta :) men om de där med bakåt stämmer så borde de vill bara va å titta ner melan vänstra armen å bröstet när man skjuter ifrån?

cork 5?
Roppilu sa:
alwaysCrash sa:
Roppilu sa:
i kicken eller när man snurrat enbit?
bygg ett najs BC hopp o prova, men själv tror jag att du ska ha lämnat hoppet när du börjar luta den.. :D
menade såklart när jag skjuter ifrån ;) får helt enkelt nöta nöta å ja nöta :) men om de där med bakåt stämmer så borde de vill bara va å titta ner melan vänstra armen å bröstet när man skjuter ifrån?
nej du kan inte bara titta ner för att corka försök trycka ner hela ryggenmed nacken typ o ta stalefish skär mycket också

cork 5?
har aldrig testat men jag skulle tro att om du snurrar frontside så luta dig bara lite bakåt och titta snett nedåt bakom axeln!

Tillbaka
Topp