Cross kollektion 09/10

Karlzon91

Ny medlem
Cross kollektion 09/10
Tjenare, någon som vet vart man kan få se lite mer om vad som kommer nu till vintern och när man kan börja hitta produkterna ute i butikerna? Är grymt sugen på Oscar Scherlin's pro model jacka den lila/vita/gråa :)

Tacksam för svar! :)

Cross kollektion 09/10
Karlzon91 sa:
Jo visst :) Tänkte bara om det fanns något på nätet också, tack för tipset föresten :)
cross har väl inte varit sådär värst bra på att marknadsföra sig på internet hittills vad jag vet, men räkna med att du kan hitta deras grejer på nätet fr.o.m. september iaf.

Cross kollektion 09/10
Varför vill du veta nu? Länge kvar till skidåkningen ju, vänta 1 månad eller 2 så lär det mesta finnas ute.

Cross kollektion 09/10
Gudrunnator sa:
Varför vill du veta nu? Länge kvar till skidåkningen ju, vänta 1 månad eller 2 så lär det mesta finnas ute.
Ja, för att han kanske har ett jävla sug på att se hur de ser ut? Kanske vill förhandsbeställa? Jävla negativa unge

Cross kollektion 09/10
lasssekongo sa:
Gudrunnator sa:
Ja, för att han kanske har ett jävla sug på att se hur de ser ut? Kanske vill förhandsbeställa? Jävla negativa unge
Haha, så jävla dissad! Mitt förslag är att maila typ åre mountainstore eller nåt annat ställe som säljer cross och helt enkelt fråga efter bilder.

Cross kollektion 09/10
Cross var riktigt sega att få upp bilder på sina kläder förra året har jag för mig. Vi får väl se hur det blir i år.

Tillbaka
Topp