Dakine splitroller LG ?!

Dakine splitroller LG ?!
Japp jag ahr den och gillar den starkt dock bara använt den vid treresor hittills så jag kan inte uttala mig om kvalitén men hittills har den ju hällt :)

Att det är en duffel med hjul gillar jag skarpt har använt den till att flyga till Österrike och med buss till Österrike samt i bil till Sälen. Jag gillar den dels för den har sammamönster som min pjäx och-skidbag samt skidrygga så den ingår i mitt Dakine set. Den är ju som sagt en split roller dvs en övre och en undre del vilket jag gillar skarpt. Den övre delen är indelat i två mindre och ett medelstort fack medans den nedre delen är ett enda stort fack. Jag får ner lätt en hel veckas packning med lavinset, två skidjackor och skidbrallor samt redigt med fritidskläder och fin skjortor. Brukar hamna precis under 20 kg så någon övervikt på flyget behöver du inte oroa dig för.

Det enda negativa med den är väl att den vägerrättså mycket en bit över 5 kg tror jag så en lite lättare hade ju inte skadat men för 1-2 veckorspackning klarar den definitivt. Jag gillar den starkt, hoppas den här infon var till någon hjälp:)

Tillbaka
Topp