Dansk skidfilm- Oh Snap!

v-larsson

Aktiv medlem
Dansk skidfilm- Oh Snap!
Locoskiings nya film är här nu. Åkarna har utvecklats sjukt mkt sen förra filmen.
Börjar lite segt men åkningen blir bara bättre och bättre ju längre in i filmen du kommer.

EDIT. http://www.locoskiing.dk/

Senast ändrad:
Dansk skidfilm- Oh Snap!
introt var sjukt nice! riktigt kreativt! men blev nog lite för förväntasfull efter introt, åkningen höll inte riktigt samma klass som redigeringen & filmningen!

Dansk skidfilm- Oh Snap!
bra intro, bra filmat bra redigerat o.s.v. MEN dålig åkning men inte så konstigt me tanke på att dom är från danmark och har inte råd att resa varje dag heller så..

Dansk skidfilm- Oh Snap!
Jag hatar iofs danskar men här kan man väl göra ett undantag, dom åker ju iaf skidor! Lite för mycket "Mycket snack och lite verkstad" (har utrustningen men inte åkningen tyvärr).

Dansk skidfilm- Oh Snap!
haha snubben i röd jacka som körde utan stavar såg ju helt retarderad ut...

annars tyckte jag:

Redigering 4/5
Musikval 3.5/5
Åkning 2/5

Dansk skidfilm- Oh Snap!
åkningen var ju inte helt på topp kanske, introt var ju fett pro å de va ju rätt cleana märken som sponsra filmen så ja vänta mig lite mer då.. :P

Fast ok för å va dansk :)

Dansk skidfilm- Oh Snap!
Nice intro, seg film rent allmänt (inte för att hata men vart trött då jag såg den).
Också tyckte jag inte heller att åkningen var super bra med tanke på vad dom hade för sponsorer och de till filmen.
Men visst det är ju danmark och dom har väl i princip inge snö?.

Tillbaka
Topp