Jaay-Bone Medlem 2005-02-24 Definiera " Att jibba " #1 Ett vanligt förekommande begrepp... Men jag har aldrig kunnat begripa vad som menas med det. Kan någon förklara? Mvh Joakim
Ett vanligt förekommande begrepp... Men jag har aldrig kunnat begripa vad som menas med det. Kan någon förklara? Mvh Joakim
P Pjuud Ny medlem 2005-02-24 Definiera " Att jibba " #2 Små leka lite i hopp och på railar.........heh :P
S somebody Medlem 2005-02-24 Definiera " Att jibba " #3 busa...Bara leka hoppa runt raila m.m. Du behöver ju inte köra grymt fett för att jibba bara små hoppa å leka ha kul!
busa...Bara leka hoppa runt raila m.m. Du behöver ju inte köra grymt fett för att jibba bara små hoppa å leka ha kul!
J Jwalerius Guest 2005-02-25 Definiera " Att jibba " #4 jibber ordet är så fullt!! jag säger det inte, ingen av mina polers heller man burkar ju see det är kidsen skriver [Status][jibber] på sina pressar..
jibber ordet är så fullt!! jag säger det inte, ingen av mina polers heller man burkar ju see det är kidsen skriver [Status][jibber] på sina pressar..