Den kommer

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

freeride_nu

Aktiv medlem
Den kommer
"i can feel it coming back again like a rolling thunder chasing the wind"
Jodå vcintern kommer snart/ Henrik

Den kommer
lovar att olamelin kommer låsa tråden genast..

Den kommer
haha sjuukt! jag var själv 10 år när denhär tråden skrevs.. galet hur gamla trådar de finns..

mycker freeride godis man gått miste om alla dessa år

Den kommer
jag tippar på dr.snow eller olamelin!

btw ingen som ska lägga upp en OT-tråd snart? <:)

Den kommer
vad är jag ser, helt i extas.. inte låst än :O ?

Den kommer
Godkväll på Er!

Jag måste säga att som Ni leker runt nu, så sitter Ni och förstör för många andra som kanske tycker att ett forum som behandlar skidåkning kan vara intressant?

Att Ni har tråkigt eller inte kan finna Er i att vissa regler måste följas så behöver Ni ju inte leka rövare på detta viset?

Någon kommentar?

- C

Den kommer
Den kommer
ska vi beta pengar på hur länge de tar innan dom låser ?

Den kommer
chrtur sa:
Godkväll på Er!

Jag måste säga att som Ni leker runt nu, så sitter Ni och förstör för många andra som kanske tycker att ett forum som behandlar skidåkning kan vara intressant?

Att Ni har tråkigt eller inte kan finna Er i att vissa regler måste följas så behöver Ni ju inte leka rövare på detta viset?

Någon kommentar?

- C
Jag har en fråga.. kunde ni inte bara tagit bort ewasx spam i OT-tråden? eller du kanske inte vet?

Den kommer
redrum sa:
Jag har en fråga.. kunde ni inte bara tagit bort ewasx spam i OT-tråden? eller du kanske inte vet?
Nu är jag ju inte en moderator på något sätt så det ligger bortom mina befogenheter. Men min egen logik säger ju precis att om Ewasx spammade tråden så är väl en låsning i sin ordning? Sjävlklart så har ju den användaren direkt förstört för alla andra som har skött sig inom forumets regler?

Precis detta händer ju i denna tråden just nu? Vissa som inte kan hålla sig inom spelets regler och förstör för alla andra?

Den kommer
Till Sazer, sprayerbc, alwaysCrash:

Vad vill Ni visa med Era inlägg? Självklart kommer någon att låsa tråden som Ni rövar på.... Tanken slår Er inte att Ni sitter och förstör för andra? Eller tänker man inte längre än näsan når?

Den kommer
Godkväll på Er!

Någon kommentar?

ifall en som är klok här på tråden/forumet
har ni inget roligare att göra?:P

mvh//
wolwerin
keep the forum half full :D

Den kommer
men wolwerin och chrtur, det är ju inga seriösa trådar som de skrivs i just nu ? de finns ingen nystartad tråd just nu där någon söker något utan att ha fått ett serlöst svar så medans vi väntar på nästa fråga att svara på måste vi ju ha nått att göra..

Den kommer
sprayerbc sa:
vad har jag gjort för nå fel nu då?
Sprayerbc: Varför dra upp en tråd från 1999 från första början? Vad var det stora syftet med det?

krrilleeee: Vad var syftet med ditt inlägg?

Huggybear, TT-JONTHE, alwaysCrash: Självklart kommer någon att låsa tråden eftersom på det sättet Ni skriver. Alltså varför hålla på detta viset?

Den kommer
alwaysCrash sa:
men wolwerin och chrtur, det är ju inga seriösa trådar som de skrivs i just nu ? de finns ingen nystartad tråd just nu där någon söker något utan att ha fått ett serlöst svar så medans vi väntar på nästa fråga att svara på måste vi ju ha nått att göra..
Precis som du säger! Tusen tack! Alltså det behövs ju inte skrivas stup i ett på forumet? Ni säger ju själv att detta är en oseriös tråd. Behöver vi fler sådana nu? Att det inte kommer upp fler seriösa trådar kan ju ha något med det att göra?

Sedan finns det ju oseriösa trådar med något bakomliggande som kan vara intressanta. Inte ett massa brus i stil med 1:a, Bästa jag skriver nu innan den låses, 2:a, 8:, Hej, etc.......

Den kommer
Okej, vi tar det en gång för alla:

Anledningen till att OT-tråden låstes var för att den bröt mot ett par olika regler men framförallt efter spam av Ewaxs. (cirka 100 stycken inlägg med texten "tja").
Eftersom den bröt mot reglerna låste jag den och den är nu låst tills vidare. Tycker ni att det var fel att låsa en tråd som bröt mot reglerna?

Ett desperat försök tidigare idag att starta ytterliggare en OT-tråd gjordes av något ljushuvud. Tråden låstes självklart. Är ni ärligt talat förvånade över det?

Nu sitter ni och drar upp en gammal tråd som ni "ska försöka hålla hemlig" och ska bli er nya OT-tråd. Vad har det för mening?
Vi befinner oss på ett forum där skidåkning, snowboard och ett par sporter till är huvudpelarna. Att man då orkar lägga så mycket kraft och energi på en sån tråd. Kolla min sida så förstår ni vad jag menar med att lägga tid. Folk skickar och skickar och jag förklarar att de brutit mot reglerna, därför är tråden låst, och jag vet inte när den kommer att öppnas igen.¨

Indirekt så är det ni som låste OT-tråden genom att uppföra er som ni gjorde. Visst, vi tillät att disskutera vad som helst där så länge det höll sig inom forumets regler.

Snälla, sluta försöka starta upp fler OT-trådar, det kommer inte att ge er någonting eftersom de allihop kommer vara låsta innan klockan 23.00 samma dag.

Vi moderatorer finns här för att skapa ett rent och snyggt forum vilket vissa inte verkar förstå.

Återigen, läs igenom forumreglerna och tänk igenom två gånger innan ni klagar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp