Desch and Laruent Ninthward edit

• Trådstartare Trådstartare Jwalerius
  • Start datum Start datum
skidåkning är nice med "enkla" cleana snurrar och grinds, men i övrigt wtf håller snubbarna på med dom bor väll i skidorter och inte i compton?

bra åknig men va i helvete har det andra med skidåkning att göra? Ser nästa hellre jl än det där. Fy fan!

värt att nämna att det inte är laurent favre utan laurent thevenet (ingen aning vem duden är)

skön åkning, men vad fan håller dom på med ?

guldtänder liksom, vafan ?

fan va jobbig musik å för mycket skit..sen att dom filmat av en tv var juh inte så coolt:P men aja bra me lite skidåkning iaf

säger du adrenalin? jag såg ett inlägg om en längdåkare vid namn björn lind. längd det är ju kul..på freeride och allt

trailern e fan den bästa ja sett! så jävla gangsta! måste köpa ninthward skidor nästa vinter känner jag! + att löåten e såå jävla skön! fransk hiphop e tungt som fan!

Senast ändrad:
ohh dude their packin heat! men seröst! wooohhh ni har vapen! im scared now! och vad har små sekvenser av porr med skidor att göra? fyfan vilka jävla tänder

Senast ändrad:
Ganska värdelöst. Skidåkningen var väl ganska bra, men vad kom den andra skiten ifrån?

Vad gick snett? Eller vad gick inte snett kanske!
SJUUUUKT JÄVLA DÅLIGT!

orka lacka som ni gör, de tycker nog ni är sjukt fula ni också er mongisar.. men de gillar det så, ja vet inte rikigt.. hej

men det har ju verkligen ingenting med skidåkning att göra! eller, har jag fel?

hmm so? i skidfilmer är de massvis med saker som inte har med skidåkning att göra, träd? himlar, fester, skoter åkning ja med mera.. å detta är kanske vad de vill ha med i sina filmer..

men vafan sluta klaga pundhuvven, håll käft om de e suger så
ej nej nu blev jag på dåligt humör :/

eller skit samma, ja vill inte starta någon stor diskution eller någe.. men de fiinns ju olik musik stilar,kläd stilar,skidor,bilar med mera för folk gillar olika saker

vafan e fel på killarna?? visst funkar ghetto grejjen men det finns gränser!!.. denhär videon var bland det jobbigaste jag sett.. bara massa flashande bilder å shit orkade inte enns kolla klart halva..
sen tror jag att en skidfilm iaf bör innehålla skidåkning? det var typ bara 25% av filmen som var skidåkning sen var resten massa flashiga effekter å onödiga klipp!!

UCH.. BORT MED DEN EXTREMA GHETTO GREJJEN OCH BÖRJA ÅK SKIDOR IGEN!

n1 sa:
eller skit samma, ja vill inte starta någon stor diskution eller någe.. men de fiinns ju olik musik stilar,kläd stilar,skidor,bilar med mera för folk gillar olika saker
Precis, folk gillar olika saker. Detta går inte hem hos mig men det verkar som det gör det hos en del andra här så kör på ni som gillar det men jag skippar det!

peace
/D

du kan nog inte ta någe från dem! och deras åkare är gulliga och ninthward är snälla.. ow de nya uttrycket.. det är 4 månader sen den där intervjun va.. du e för main stream asså.. sak du inte ta reda på vilken som är de hetaste underwearn i skid branchen..

plus att de finns värre saker att läsa än de där om ninthward..

ähh fuck it du hade börjat på något bra så jag fortsätter på de :D

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp