Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänke såhär:Bjenne sa:Men bakom garagen, jag förstår varken hur du eller aydin tänker när ni säger så. För garagen står ju på andra sidan nedfarten :P
Word!Kula82 sa:Kris för vad? Inte faan kan ni mena att ni betalar en verkstad för att byta däck?!?!
BataZion sa:Skåningar=flyktingar från Norge
Hahaha du är knäpp!BataZion sa:Lite ot kanske men F it.
Jag har bott i skåne för länge sen, och det är 70% norskar som kommer och äter inne på pizzerian där jag jobbar.
Jag tycker personligen att norskar och skåningar har en hel del gemensamt. Vad det är är min personliga åsikt och den behöver ju inte make sense för någon annan än mig själv lr hur?
Om jag ska bolla vidare på den här iden ännu mer så skulle jag till och med tro att Skåningen från början är en frusen norbagge som tröttnat på fjälivet här uppe i norr och flyttade söder ut träffade en danske skalle och vips så va den första skåningen född. Men nog om det här hahahaha.
Vilka blir ni nu som åker från Åre 07:00 på morgonen till Vemdalen?
Var är Klamydia?BataZion sa:För fest på Klamydia ikväll sen vidare till CC rocka hårt ha skoj.
Vi syns på DANSGOLVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MÅMS! Vad är det för fråga?!nithro sa:Lördag!
Ska man åka bräda eller skidor? hmmm