Det Här Händer i Åre

Det Här Händer i Åre
Nu på måndag den 1 November så värkar det som att vi drar till Vemdalen ett gäng.
Vill du följa med så får du höra av dig Kan finnas möjlighet att åka med i nån bil men har ni en egen så är det ett +.

Det Här Händer i Åre
Fortfarande tarvligt att dra på måndag. Det hela va ju min idé ju.. Imorn måste jag kolla upp mitt schema alltså, de här går inte.. =/ Jag måste ju dit

Det Här Händer i Åre
Bjenne sa:
Men bakom garagen, jag förstår varken hur du eller aydin tänker när ni säger så. För garagen står ju på andra sidan nedfarten :P
Jag tänke såhär:

När man kommer från Ullådalen på väg mot Rödkullen så är sista biten rätt flat och rak, innan man kommer ut i Rödkullen. Då ligger den lilla parken på vänster sida, och garagen på höger. Kanske inte mitt för varandra exakt, men typ :D

Det Här Händer i Åre
Nithro: sluta ändra dig hon jävlas ju bara ;)
Boxarna är bakom garagen..
Vilka garage tänkte du på nu som är på höger sida? där är bara parkering..
hänger du med till vemdalen på måndag?

Någon annan som vill hänga med? vi har bilar.

Det Här Händer i Åre
Vilka? Vet inte, där är några röda hus mellan pisten och parkeringen, inte varit direkt nära, skit samma :P

Ja jag är på! Någon som har plats i bilen?
Hur ser det ut i Vemdalen? Nån park?

Min kompis dogge som jag bott hos ska byta däck på bilen kl 10, men försöker hitta tid på söndag istället. Inte säkert han kan hänga med.
Någon som vet om någon bilverkstad har öppet söndagar? Det är typ kris!

Det Här Händer i Åre
Kris för vad? varför bara inte byta däck imorgon för?
Inte faan kan ni mena att ni betalar en verkstad för att byta däck?!?!

Det Här Händer i Åre
Kula82 sa:
Kris för vad? Inte faan kan ni mena att ni betalar en verkstad för att byta däck?!?!
Word!
Farsan har tvingat mig byta däck sen jag va riktig liten och när min brossa va gammal nog började jag tvinga han att göra det haha.
I-lands problem!

Det Här Händer i Åre
Jag kan tyvär inte följa med till Vemdalen imorgon. Har skadat axlen och kan inte röra armen. Smärtar bara jag ska ta av mig en T-shirt lr jacka. Då vågar jag inte riskera att åka imorgon dra dit och så kommer jag inte kunna åka på hela första månaden sen.
Jävla synd faktist men om ni åker ändån så får ni ha det överdrivet fett!

Vem har snackat om hjul?
Skåningar=flyktingar från Norge

Senast ändrad:
Det Här Händer i Åre
Vi ska åka för dig också, aydin!

Byta hjul är lätt, men däck knepigare. Främst för att vi inte har en däckkrängarmojäng. Inte ens däckjärn för den delen!

Det Här Händer i Åre
BataZion sa:
Skåningar=flyktingar från Norge
File0004677.JPG

Det Här Händer i Åre
Lite ot kanske men F it.
Jag har bott i skåne för länge sen, och det är 70% norskar som kommer och äter inne på pizzerian där jag jobbar.
Jag tycker personligen att norskar och skåningar har en hel del gemensamt. Vad det är är min personliga åsikt och den behöver ju inte make sense för någon annan än mig själv lr hur?
Om jag ska bolla vidare på den här iden ännu mer så skulle jag till och med tro att Skåningen från början är en frusen norbagge som tröttnat på fjälivet här uppe i norr och flyttade söder ut träffade en danske skalle och vips så va den första skåningen född. Men nog om det här hahahaha.
Vilka blir ni nu som åker från Åre 07:00 på morgonen till Vemdalen?

Det Här Händer i Åre
BataZion sa:
Lite ot kanske men F it.
Jag har bott i skåne för länge sen, och det är 70% norskar som kommer och äter inne på pizzerian där jag jobbar.
Jag tycker personligen att norskar och skåningar har en hel del gemensamt. Vad det är är min personliga åsikt och den behöver ju inte make sense för någon annan än mig själv lr hur?
Om jag ska bolla vidare på den här iden ännu mer så skulle jag till och med tro att Skåningen från början är en frusen norbagge som tröttnat på fjälivet här uppe i norr och flyttade söder ut träffade en danske skalle och vips så va den första skåningen född. Men nog om det här hahahaha.
Vilka blir ni nu som åker från Åre 07:00 på morgonen till Vemdalen?
Hahaha du är knäpp!

Var jobbade du där det kom så många baggar?

Vi ställde in Vemdalen, det var bara jag, kula, maja och dogge som var sugna till sist. Vi tar det en annan dag

Det Här Händer i Åre
För många ADHD barn utan adhd medicin ihop vad annat än ett kooperativ dårhus kan det bli?
Jag är glad att jag blir lugnare och lugnare desto äldre jag blir iaf mycket mer går nog inte att säga hahaha.
Har även äntligen lyckats få upp klippet från vår Bail Jam session här i målområdet förra veckan så om du vill chekt it out.
Är det Halowen fest på Country på lördag lr?

Senast ändrad:
Det Här Händer i Åre
Hörrö Alladin klart de e fest på lördag och med tanke på dit nya namn så tycker ja du ska klä ut dig, till just Alladin ;) Vi är inte för många adhd-barn vi är alldeles perfekt lagom många för att bilda Coop DH.

Moms förresten, hur gick det med din nya fruga igår då?? ;)

Det Här Händer i Åre
För fest på Klamydia ikväll sen vidare till CC rocka hårt ha skoj.
Vi syns på DANSGOLVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det Här Händer i Åre
Det ligger på andra sidan e14 vid kabinbanan.
Faan va roligt det va igår tack alla för en kanon kväll.
Är det nån som kan lägga upp en bild på chilis psykos dräkt.
Jag kommer ha skumma mardrömmar i veckor tror jag. Den tog priset.

Det Här Händer i Åre
Aydin, du kan glömma alla skumma drömmar om min psykosdräkt för på lördag smäller det!!! Hamre öppnar =D

Det Här Händer i Åre
Faaaaaan va du ser läskig ut på den bilden det är helt överdrivet hur skum du såg ut den kvällen du bara stog där med din drink hela tiden de va fan skräck.
Ja jag hörde att dom öppnar hamre på lörda får se vad dagsliftkort kostar.
Varför kan man inte delbetala liftkorten det hade varit prefekt om man kunde dela upp det per månad under hela säsongen kan inte skistar införskaffa det för dom som behöver?
Men det är ju klart man kommer vara där på premiären frågan är om jag kommer stå på Batazion brädan.

Det Här Händer i Åre
fri åkning i helgen står det på hemsidan så det e ju bara att komma.

Varför skulle du inte stå på din nya bräda för?

Senast ändrad:
Det Här Händer i Åre
Vänta på mina nya bindningar dom kommer första december med skorna det blev Flow NXT FSE.
Fan va nice att det är gratis lift kort läste nånting om det i snö status tråden då e de bekräftat tvär nice.
Hoppas jag inte drar dit på min axel jag vill inte missa att dra till sälen på http://www.facebook.com/event.php?eid=1 … mp;index=1
Det hade varit sjukt segt att inte kunna få testa på att surfa på den där surfmaskinen dom har.
Men åka kommer jag att göra fo show nått åk innan jag drar och bakar pizza iaf.
Gratis är nice tusen tack skistar!

Det Här Händer i Åre
Moms, skåne skåne skåne, snackade vi inte om det igår. Bräda var det ju. Annars har ja ingen å åka bräda med :(

Det Här Händer i Åre
Okej chili, blir bräda! Ska få låna boots av Markus, Aydins kompis :)

Tar med skidorna för säkerhets skull dock, ifall bootsen inte passar, kula glömmer brädan etc etc. Jag ska åka!

Tips mot förkylning? Er sjuuek

Tillbaka
Topp