Din Åsikt Om Alla Studsmattefilmer!

• Trådstartare Trådstartare JockeOboy
  • Start datum Start datum
J

JockeOboy

Guest
Hej freeride.

Är det bara jag som tycker att forumet överfullt med halvtaskiga studsmattefilmer alla årstider förutom vintern. Visst, det är kul att alla barn lägger upp sina filmer och ni är så duktiga, men varje gång man sätter på en studsmattefilm så blir man bara besviken.
Har bara sett ett fåtal bra studsmattefilmer här på freeride.

Så jag tycker att alla ni som vill bidra med studsmattefilmer kan lägga ner lite tid på filmerna.

SNÄLLA!

instämmer helt!. dom flesta ser man nästan ingen skillnad på, bara nåt från samma vinkelpå typ samma tricks hela tiden. Men om man lägger ner mer tid och så blir det nog bra:D

Nu kanske du inte helt vill slippa studsmattefilmer. Men är det någon annan som helt vill slippa se studsmatteforumet eller något annat forum på Freeride kan jag rekommendera Foruminställningarna som gör det möjligt att dölja enskilda forum.

Om man ska lägga upp en film vill jag inte att man ska kunna läsa:
"Jag klippte ihop filmen lite snabbt".

Då är det bättre att ge det mer tid och klippa ihop en bättre film. För inget stressar dig, väl?

Det vore en utopi att kunna konfigurera "Nya inlägg senaste dygnet" så att sökningen sker med en av användaren definierad fråga.. Då skulle man kunna lägga in sökfilter mot t ex "studsmatta film" och så vidare.

kan man inte samla alla filmer i en tråd ? om det är en väldigt bra film så kan man ju skapa en ny tråd

landrin sa:
kan man inte samla alla filmer i en tråd ? om det är en väldigt bra film så kan man ju skapa en ny tråd
smart tänkt ...precis som ot tråden men för matta ist det skulle hålla sidan lite renare från alla kassa filmer. ( alla filmer är inte det )

//sim

förstår alla väl, men verkar endå som halva freeride är störtsura. liksom vad någon änn skriver så är det 'sök i forumet' 'alla dessa studsmatte filmer.....' 'finns en trick guide för detta' så frågan är väl, är det inte lika bra å låsa hela studsmatte forumet? jag säger då låt "snorungarna" gör deras studsmatte filmer och annat skit, det är ju endå upp till er och se dem/läsa tråden.

Edit: oj läste lite tok fel, men iof vore det inte helt fel med en sticky studsmattefilm tråd

Senast ändrad:
niiiklas sa:
förstår alla väl, men verkar endå som halva freeride är störtsura. liksom vad någon änn skriver så är det 'sök i forumet' 'alla dessa studsmatte filmer.....' 'finns en trick guide för detta' så frågan är väl, är det inte lika bra å låsa hela studsmatte forumet? jag säger då låt "snorungarna" gör deras studsmatte filmer och annat skit, det är ju endå upp till er och se dem/läsa tråden.
tråd
Det blir ju lite jobbigt om hela forumet är översvämmat av onödiga och tråkiga studsmattefilmer

Senast redigerad av en moderator:
tack för alla fina argument. nu tycker jag att folk bprde fatta att dom inte ska slänga upp all möjlig skit

studsmattefilmer kan vara kul att titta på om de är väl gjorda, men så är oftast inte fallet.
tycker att man ska arbeta lite mer med filmerna och sedan lägga upp dem. inte lägga upp en film på en halvtaskig frontflip som dessutom är filmad med mobilkamera.

För står vad du menar och kan känna lika dant ibland! Men gissar att inte du va världs bäst när du började heller? men kanske inte la upp dina filmer bara!!! Alla som vill ha respons på sina filmer måste ju få de också! eller? //Richard

Tillbaka
Topp