Man skaffar talang genom att träna ditt dum huvud !Perkal sa:Hahahahhahahahaha. Du fattar väl att man inte blir ett proffs på att styrke träna jag tror att nummer ett är att du är jävligt passionerad för sporten sedan måste du ha en talang.
Man skaffar erfarenhet genom att träna! talang är nåt man föds med.Pohjolainen sa:Man skaffar talang genom att träna ditt dum huvud !Perkal sa:Hahahahhahahahaha. Du fattar väl att man inte blir ett proffs på att styrke träna jag tror att nummer ett är att du är jävligt passionerad för sporten sedan måste du ha en talang.
tack, nagon som forstar..WTX sa:Man skaffar erfarenhet genom att träna! talang är nåt man föds med.Pohjolainen sa:Man skaffar talang genom att träna ditt dum huvud !Perkal sa:Hahahahhahahahaha. Du fattar väl att man inte blir ett proffs på att styrke träna jag tror att nummer ett är att du är jävligt passionerad för sporten sedan måste du ha en talang.
Va fan spelar det för roll vad man har för jävla hopp bara man får nog med air för att göra trick!!!1000punks sa:bygg ett RIKTIGT dirtjump för det första. inte bara ett litet platåhopp som man ser överallt.
sånna hopp jag menar fårt man inte nog mycket air i . tagga ner. går du på uppåttjack eller?borgbiten sa:Va fan spelar det för roll vad man har för jävla hopp bara man får nog med air för att göra trick!!!1000punks sa:bygg ett RIKTIGT dirtjump för det första. inte bara ett litet platåhopp som man ser överallt.
Ne det gör jag inte jag går på tyngre grejer.1000punks sa:sånna hopp jag menar fårt man inte nog mycket air i . tagga ner. går du på uppåttjack eller?borgbiten sa:Va fan spelar det för roll vad man har för jävla hopp bara man får nog med air för att göra trick!!!1000punks sa:bygg ett RIKTIGT dirtjump för det första. inte bara ett litet platåhopp som man ser överallt.