andreTrapp
Ny medlem
Diskutera Hip Hop!
föresten ingen som gillade låtarna Game å fifty gjorde innan dom börja bråka? How we do å Hate it or love it t.ex.? dom e ju enligt mej riktigt sköna!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ooooooja!simont sa:finns typ ingen bra hiphop, men en grupp från den gamla goda tiden och som faktiskt funkar ibland är Souls of mischief
lätt! synd bara att 50 skulle börja böga sig. Iofs är game rätt bråkig han med. Dock bättre artist med hästlängdertrapp91 sa:föresten ingen som gillade låtarna Game å fifty gjorde innan dom börja bråka? How we do å Hate it or love it t.ex.? dom e ju enligt mej riktigt sköna!
tar fan hellre kuk än o lyssnar på han asså.yahman sa:snook levererar inte hiphopjpelgander sa:det ska vara svensk hiphop, SNOOK IS THE SHIT!!!
/ Mvh mister cool
Organism 12 sveriges ända lyricist. det är hela grejjen asså
jo sant,, men somsagt endel saker e lame ass med dåliga rim som bara känns ihopslängt. så det har inte något med att han provar att göra något nytt..Robbott sa:Aa jo är också rätt besviken men det är fan inte så dåligt som du säger. Tycker iaf att halva albumet är dunderskönt. Sen försöker ju kanye att göra lite nya saker, som en pussey vid namn 50 cent inte vågar göra, vilket är galet grymmt om det går hem. Tyvärr nådde det ju inte riktigt ända fram men jag lyssnar mkt hellre på det än på 50 cent som går bakåt i tiden med sin musik.a_ahlnas sa:50 är en fjollaaa!! Han har ju typ dragit sig ur det här med att han ska sluta med musik om kanye säljer bättre. vilket han gör..
dock sög kanyes album i mitt tycke.. 3 låtar som e ok. sen tycker jag resten verkar ihpslängt. Tycker inte de ska vara det med bara 13 låtar.. besviken..
+ spår 03. Stronger
spår 11. The glory
spår 12. Homecomming (ft chris brown)
några till men dom där är dom riktiga plusen
- egentligen resten men endel går att stå ut med..
spår 08. drunk and hot girls (ft Mos def) Världens sämsta rapp låt? så sjukt dålig. fattar inte hur Mos kan ge sig in på den här skiten även fast hans del är något bättre med skönare beat och de känns som han lagt ner mer tid på rhymesen.. pinsam iaf
spår 04. I Wonder Också dåligt då han inte rappar utan kör på konstig stil låter som han stammar fram skiten med en paus mellan varje ord...
på en skala på 1-10 får den en 3a.. grymmt besviken..
det var ju sagt att de skulle komma den 19 aug om ja inte har helt fel.. men de har ju tyvärr inte dykt upp än. så ja undrar om de e någon som har nån ny info om när de släpps?! längtar som tusan, för att uttrycka sig millt...ENGLUNDAAAAAAAAAAAAA sa:papoose släpper sitt debutalbum..kommer bli en schyst höst
yess, sober e bäst !Snygg-Snyggare-Knallen sa:Ismen levererar grym hiphop![]()
nej! papoose!Filleeee sa:yess, sober e bäst !Snygg-Snyggare-Knallen sa:Ismen levererar grym hiphop![]()
JÄMTLAND JÄMTLAND JÄMTLAND!! + sundsvalls traktenFilleeee sa:yess, sober e bäst !Snygg-Snyggare-Knallen sa:Ismen levererar grym hiphop![]()
sober är ju fulast någonsin han borde dööö!a_ahlnas sa:JÄMTLAND JÄMTLAND JÄMTLAND!! + sundsvalls traktenFilleeee sa:yess, sober e bäst !Snygg-Snyggare-Knallen sa:Ismen levererar grym hiphop![]()
han e från jämtland hur som helst. jag gillar inte deras musik heller.ostersundjibber sa:sober är ju fulast någonsin han borde dööö!a_ahlnas sa:JÄMTLAND JÄMTLAND JÄMTLAND!! + sundsvalls traktenFilleeee sa:yess, sober e bäst !
Haha tyvärr tror jag faktiskt dom kommer sälja snuskmkt. Jag vet inte de exakta siffrorna men efter första dagen hade kanye sålt 700k ex och 50 cent 500k ex.Henrik_koivisto sa:snacka om att en tråd kan spåra ur från en disskution om hiphop som musik genre till något konstigt påhopp på diverse artister..
Finns många artister som inte är vackra/fagra men gör bra musik..
Måste passa på att ge betyg åt både graduation och Curtis skivorna (lär inte behöva nämna artister).. Verkligen något av det sämsta man hört från dom båda någonsin, var inte många låtar som var värda sin plats på skivan.. Ingen av skivorna kommer gå till historien som någon "best seller" eller dylikt...
Ne Hiphop´en måste börja hitta tillbaka till hur det lät för typ 5-10 år sen bara.. Är en sån stor skillnad på musiken nu och då, nu går alla in för att tjäna pengar på allt det dom gör.. Visst, dom tjänade pengar förr också men inte i samma utsträckning, då var det mer budskap och mening med texterna. Bojkotta all "mtv" hiphop som görs om brudar, bilar och pengar, tillslut måste även artister och bolagen inse att det inte är det som "är" hiphop..
Böga sig gjorde han nog inte...om jag inte har helt fel...Robbott sa:lätt! synd bara att 50 skulle börja böga sig. Iofs är game rätt bråkig han med. Dock bättre artist med hästlängdertrapp91 sa:föresten ingen som gillade låtarna Game å fifty gjorde innan dom börja bråka? How we do å Hate it or love it t.ex.? dom e ju enligt mej riktigt sköna!
Lätt! Eminem är underbarn.! Han gör ju grymt smarta texter(oftast), precis som du säger.RickardT sa:skäms för att säga det men de goaste är ändå : Eminem! haha ne men serröst hans texter är ju hur smarta som helst.. Lyssna bara på "Rabbit run" eller en sån enkel låt som "Kim".
Goast är ändå remix albumet "The E true Hollywood mixtape".
[50 cent]ollenyman sa:[50 Cent]
Negrer hörde att jag knullar med Dre, nu vill dom visa mig kärlek
När du säljer som Eminem, och hororna dom vill knulla
Men kompis ingenting har ändrats håll ner gansters up
Jag ser Xzibit den negern rullar upp gräset
Om du tittar hur jag rör mig så kommer du missta mig för en spelare eller en hallick
ta dina piller så blir det bättre...HiroNakamura sa:AAAAAAAAAAAH jävla idiottlåd KUTTA och KUTTA.
All hip-hop utanför backen är sit, död åt hiphopen om du mig fråga.
Ush och fy, nej tacka vet jag punk, casual och japanskt mode!
Länken som du antagligen syftar på, är ett exempel på dålig musik... Jag har inte sett nån som skrivit att den är bra iallaf?Setermannen sa:Jag fattar liksom inte hur nån på allvar kan uppskatta tex Make it rain med Fat Joe, där en tjock, antagligen mobbad som liten kille från Bronx rappar om sina pengar och hoes. Det är ju typ lika givande som raggarmusik eller Darin.
qft!add-e sa:dizze rascal= najs![]()