Diviga jibbers.
vadå det senaste? man använder inte en stil bara för att nån annan har den stilen, man kanske tycker att det är snyggt eller att det är skönt. men jag måste också säga att det är så jävla mycket coolare än o se ut som nån jävla bonde ute i backen, det är ju en extremsport för helvete. så jävla trött på jävla töntar som snackar om att man inte kan ha den stilen. Och vad vet du folk som har den stilen kanske röker på och har den livsstilen!acki sa:jibbingen måste förnyas... ghetto stilen är det seeeenaste eller är du efter`?fredrik_p sa:Ante, det är såhär att alla "coolingar" i åre kommer inte därifrån egentligen, dom flesta kommer från sthlm och liknande. Hade de varit en riktig jämtlänning så hade de fan inte varit nå ghetto yo stil. Då hade de vart lappskjortor och trädojjor.Whaaat sa:Fillez, Varför gav du inte lirarn en smäll? Blir fan förbannad när jag läser över hur dom beter sej ute i backen. Annat var det på Stenmarks tidDå var det ingen som körde "ghetto yo motherfucking crack, weed smoking motherfucker" stilen! Man märker ju på vissa från t.ex Åre, som tror att dom lever i värsta ghettot verkar det som, hur man orkar kopiera allt från MTV och filmer till skid världen..Jag fattar inte? Jämtland är väll det väll Lappskjortor och trädojjer som gäller! Tycker det är mycket schysstare än alla idioter som tror dom är cool för att dom baitar andras stil! Ghetto stilen fungerar inte i sverige enligt mej! Nu kanske jag kom "lite" ur ämnet men det skiter jag i :D
tack för mig