Dog av 1 000-metersfall i Alperna

låter ju trist... Någon som vet vad som hände?

Även om det inte är ok att ironisera så kan det inte kommit som en överraskning att man dör av ett fall på tusen meter. Sedan kan man ju undra varför man väljer att posta ett inlägg om en personlig tragedi i ett öppet forum. Jag lider i alla fall med dom drabbade.
Peace broes

felix sa:
Grillo sa:
chrtur sa:
Det finns bättre tillfällen att ironisera......!?
*Medhåll*
*Mothåll*

Det kan ju faktiskt inte varit nån höjdare att falla 1000 meter!
så rebelliskt av er, sen förstår ni nog också vad han menar med att det finns bättre tillfällen att ironisera, även om det kanske stämmer att det inte är någon höjdare att falla 1000meter.

Det var inte roligt.

epoper sa:
Även om det inte är ok att ironisera så kan det inte kommit som en överraskning att man dör av ett fall på tusen meter. Sedan kan man ju undra varför man väljer att posta ett inlägg om en personlig tragedi i ett öppet forum. Jag lider i alla fall med dom drabbade.
Peace broes
Posta en personlig tragedi? Det var väl ändå inte trådskaparen som kände 2 av dom döda, han hittade ju bara en artikel om det.

Ser för övrigt ingen ironi med "kan ju inte vara nån höjdare att falla 1000 meter" utan tycker det ska tas på allvar istället. Meningen blir som den läses.

Vila i frid...

oscarius sa:
Ser för övrigt ingen ironi med "kan ju inte vara nån höjdare att falla 1000 meter" utan tycker det ska tas på allvar istället. Meningen blir som den läses.

Vila i frid...
Ironiskt var det väl inte, men det var ju menat som ett skämt.

Nej men om det nu inte var en personlig tragedi så borde det väl inte skapa så mycket efterspel på kommentarer som fälls. Fritt fram för humor i så fall. Jag tror inte att någon får ätstörningar av det. Nuff said.....

Tänk lite på vad ni skriver, visa lite respekt helt enkelt. Har städat lite men alla citat hit och dit gör det inte lätt.

Skippa diskussionen huruvida det är rätt eller fel att ironisera över vissa saker, det hör inte hemma i den här tråden.

Senast ändrad:
Verkar ha blivit ett jävla rabalder kring mitt inlägg. Jag var inte ironisk med mitt inlägg. Ni får helt enkelt ta det för vad det står. ok?

Snödjup

Tillbaka
Topp