Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl tanken att det ska vara en onequiverskida? W105 är mer turskidan i deras lineup om du frågar mig.DrJ sa:Vikten borde väl ligga runt 1,6 kg? Men lite kort radie kanske för en optimal turskida?
Leveranstiden ligger på ganska exakt en vecka.tompelompe sa:Ska finnas på lager första veckan i december, hur lång tid tar det att skicka dom till Sverige?
Läste i nån TGR tråd att den kommer väga ungefär som årets Dynafit Manaslu, alltså ca 3 kg paret. Kan nog vara en riktigt fin turskida, särskilt som den beskrivs som styvare än RP112.DrJ sa:Vikten borde väl ligga runt 1,6 kg? Men lite kort radie kanske för en optimal turskida?
Jo om man gillar w112 men vill ha nått (ännu) lättare och smidigare som turskida borde ju den vara perfekt. Men dom flesta turskidor har väl längre radie? Antar att det är för att bli mindre oroliga vid stökig snö och det borde ju vara lättare med längre radie när man går på skrå på väg upp?Blide sa:Läste i nån TGR tråd att den kommer väga ungefär som årets Dynafit Manaslu, alltså ca 3 kg paret. Kan nog vara en riktigt fin turskida, särskilt som den beskrivs som styvare än RP112.DrJ sa:Vikten borde väl ligga runt 1,6 kg? Men lite kort radie kanske för en optimal turskida?
Men fyfan vad 1200 USD tar emot!
Din bank vars betalkort du använder bestämmer. De går efter sina egna kurser, och sedan lägger de på växlingsavgift på ngn procent.jeffa sa:Dollarn gick upp rätt rejält idag så jag väntar tills imorgon och hoppas på nedgång.
Hur avgörs det vilken kurs de fakturerar för???
för att....?Pimpelgas sa:Jo, dom kan ju knappast vara gjorda för att tura på med den korta radien.
skaffa icabanken så slipper ni procentpåslag...Carled sa:Din bank vars betalkort du använder bestämmer. De går efter sina egna kurser, och sedan lägger de på växlingsavgift på ngn procent.jeffa sa:Dollarn gick upp rätt rejält idag så jag väntar tills imorgon och hoppas på nedgång.
Hur avgörs det vilken kurs de fakturerar för???
Därför att när du går på skrå kommer dom att vilja svänga upp för berget hela tiden. Sjukt jobbigt.snej sa:för att....?Pimpelgas sa:Jo, dom kan ju knappast vara gjorda för att tura på med den korta radien.
Inga exakta siffror på vikten ännu, men det pratas om ca 3kg/paret för 184cm pure. Vi håller på att väga dem, jag postar vikter så snart jag får reda på mer exakta siffror.Blidee sa:Någon som har koll på vikten? Nojlas?
Skärningen är progressiv, d.v.s. att den vid lätt kantning är väldigt stor, och blir tightare ju mer man kantar. 22m radie uppnås när du ger järnet på hårt underlag och har initierat hela kanten, annars är radien större.Pimpelgas sa:Därför att när du går på skrå kommer dom att vilja svänga upp för berget hela tiden. Sjukt jobbigt.snej sa:för att....?Pimpelgas sa:Jo, dom kan ju knappast vara gjorda för att tura på med den korta radien.
Riktigt bra att du håller oss uppdateradetompelompe sa:Skidorna har lämnat West Valley och befinner sig i Memphis.
Förstod att du var intresseradGudrunnator sa:Riktigt bra att du håller oss uppdateradetompelompe sa:Skidorna har lämnat West Valley och befinner sig i Memphis.![]()
Jajjemen, glöm inte att skriva en recension sen när du åkt domtompelompe sa:Förstod att du var intresseradGudrunnator sa:Riktigt bra att du håller oss uppdateradetompelompe sa:Skidorna har lämnat West Valley och befinner sig i Memphis.![]()
Blir nog nästa helg i TandåGudrunnator sa:Jajjemen, glöm inte att skriva en recension sen när du åkt domtompelompe sa:Förstod att du var intresseradGudrunnator sa:Riktigt bra att du håller oss uppdaterade![]()
![]()
Dags att plocka fram ett av mina gamla favoritcitat från Vargen i Bamse:Pimpelgas sa:Jo, dom kan ju knappast vara gjorda för att tura på med den korta radien.
Siffror: http://www.dpsskis.com/ski/wailer99FF sa:Hur mycket spann och rocker är det på 99:orna?
MVH
Congrats! Gick ju sjukt snabbt om man jämför med förbeställningen av 112:an :Ptompelompe sa:Då har fedex varit här
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/b219f2c955efff6e004c3b7c35a48b99.jpg[/url]