Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Förresten, när du skriver att de är ganska mjuka, vad jämför du med då?Servo2 sa:Alla som skriver på detta forum kommer att föreslå den längre varianten, möjligen med undantag av dom som vill veta mer om din åkerfarenhet och stil och var du åker. Skillnaden är rätt liten egentligen. Jag har den kortare varianten men är 7 cm kortare än du men i samma viktklass. Skulle aldrig tänka mig längd under 184. Skidan är ganska mjuk.
Att säga att w99 pure 3 är mjuk håller jag inte med om, har haft 4 olika Dps genom åren och w99pure 3 tyckte jag tvärtom var ganska styv, styvare än 112pure 3 och Foundation 106 iaf. Jag hade 190 längden och är 180cm och 75 tung, tyckte att den var lite för lång för mig men tror att den skulle vara riktigt bra för dig i o m att du är större.Emilk sa:Förresten, när du skriver att de är ganska mjuka, vad jämför du med då?Servo2 sa:Alla som skriver på detta forum kommer att föreslå den längre varianten, möjligen med undantag av dom som vill veta mer om din åkerfarenhet och stil och var du åker. Skillnaden är rätt liten egentligen. Jag har den kortare varianten men är 7 cm kortare än du men i samma viktklass. Skulle aldrig tänka mig längd under 184. Skidan är ganska mjuk.