Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker mig ändå ha sett en fair share av rejäla krascher, tomahawker och annat från folk som kört bluebird, aldrig sett någon vars lins lossnat. Om man slarvar när man sätter på min linsen sitter den ju dock inte särskilt , kan det vara det som varit orsaken?bootfitta sa:Jag har uppmärksammat att linsen gärna hoppar loss på bluebird-gogglar när folk gör en ordentlig wipeout. Inte så fett.
Har ingen aning, jag umgås inte med folk med fula gogglar.Vattendroppe sa:Jag tycker mig ändå ha sett en fair share av rejäla krascher, tomahawker och annat från folk som kört bluebird, aldrig sett någon vars lins lossnat. Om man slarvar när man sätter på min linsen sitter den ju dock inte särskilt , kan det vara det som varit orsaken?bootfitta sa:Jag har uppmärksammat att linsen gärna hoppar loss på bluebird-gogglar när folk gör en ordentlig wipeout. Inte så fett.
En kamrat till mig fick öknamnet bussrutan efter att ha köpt sina.bootfitta sa:Har ingen aning, jag umgås inte med folk med fula gogglar.
Sitter perfekt för mig!RallepE sa:Lånar tråden lite, Någon som vet hur Dragon apx sitter på en smith holt hjälm?
Saken är den att inga butiker har Dragon apx i närheten av mig så får kanske vänta tills man kommer ner till Österrike. Antar att dom flesta märken finns där neremooden94 sa:Sitter perfekt för mig!RallepE sa:Lånar tråden lite, Någon som vet hur Dragon apx sitter på en smith holt hjälm?
Men rekommenderar starkt att testa alla slags brillor i butik innan du åker hem och bebeställer billigt från nätet, enda sättet att vara säker eftersom vi alla ha olika kroppsformkroppsformer...
Linsbyte svårt på APX? enklaste någonsin ju!
Bara dra loss och tryck på, jag har gjort det i liften några gånger tom
Bor i skåne så får nog ta o vänta tills jag kommer ner till Österrike i början av januarimooden94 sa:Annars så finns dom typ i alla fjäll jag varit i så ta en titt där på förpremiären!
Haha. Vånga backen :Dmooden94 sa:Kan du inte kolla i din lokala skidbacke då? Nähe vänta :'D