sEricson
Ny medlem
Dub cork 1440
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
heregud nu kommer hyllengren igen... är inte det där stil?""? nog de sjukaste jag sett. du får nog inte samma grab på en 360 ens..hyllengren sa:nej fy fan grabbar... Den går nog inte å få stil på, hur du än gör, om du så hoppar till månen och tillbaka...
sjukt dock nontheless!
norsk, normänn är galna!SimonThaJonsson sa:Är han svensk?
Sick iaf
med tanke på att farbror hyllengren är nyopererad ifrån en axelskada är de inte så konstigt att han inte får till sånna grabar..lasssekongo sa:heregud nu kommer hyllengren igen... är inte det där stil?""? nog de sjukaste jag sett. du får nog inte samma grab på en 360 ens..hyllengren sa:nej fy fan grabbar... Den går nog inte å få stil på, hur du än gör, om du så hoppar till månen och tillbaka...
sjukt dock nontheless!
Du glömde kolla på filmen eller??hyllengren sa:nej fy fan grabbar... Den går nog inte å få stil på, hur du än gör, om du så hoppar till månen och tillbaka...
Nu syftade jag på hyllengren inte på mig självjeppenator sa:med tanke på att farbror hyllengren är nyopererad ifrån en axelskada är de inte så konstigt att han inte får till sånna grabar..lasssekongo sa:heregud nu kommer hyllengren igen... är inte det där stil?""? nog de sjukaste jag sett. du får nog inte samma grab på en 360 ens..hyllengren sa:nej fy fan grabbar... Den går nog inte å få stil på, hur du än gör, om du så hoppar till månen och tillbaka...
sjukt dock nontheless!
dudäremot hasse skulle jag jättegärna se sätta en 360 med valfri grab![]()
svaret är jo, de får ja visst!lasssekongo sa:heregud nu kommer hyllengren igen... är inte det där stil?""? nog de sjukaste jag sett. du får nog inte samma grab på en 360 ens..hyllengren sa:nej fy fan grabbar... Den går nog inte å få stil på, hur du än gör, om du så hoppar till månen och tillbaka...
sjukt dock nontheless!
men vafan, det är ju sjukt sant de han säger, orka dub cork 14. trick är inte snygga bara för att de är galna. det där ser ju bara sjukt freestyle utoskarpedersen sa:Du glömde kolla på filmen eller??hyllengren sa:nej fy fan grabbar... Den går nog inte å få stil på, hur du än gör, om du så hoppar till månen och tillbaka...