Dub cork 1440

Dub cork 1440
PC är sjuk.. inget snack om saken
förmodligen först i världen me doublecork 1440 mutegrab? haha å han är superunknown..

kid's gonna blow up

Dub cork 1440
fyfan! nu måste det ju bli nått av han? varför inte ta med han till x-games slopestyle å bigair! ist för peter olenick eller vemsom hellst! han hade ju haft sjuk chans på medalj där!

Dub cork 1440
nej fy fan grabbar... Den går nog inte å få stil på, hur du än gör, om du så hoppar till månen och tillbaka...

sjukt dock nontheless!

Senast ändrad:
Dub cork 1440
ska inte h8ta men jossi har ju faktiskt gjort sw dub cork 14 i joi hoppet, dock kanske inte me denna grab hehe;)

Dub cork 1440
hyllengren sa:
nej fy fan grabbar... Den går nog inte å få stil på, hur du än gör, om du så hoppar till månen och tillbaka...

sjukt dock nontheless!
heregud nu kommer hyllengren igen... är inte det där stil?""? nog de sjukaste jag sett. du får nog inte samma grab på en 360 ens..

Dub cork 1440
lasssekongo sa:
hyllengren sa:

sjukt dock nontheless!
heregud nu kommer hyllengren igen... är inte det där stil?""? nog de sjukaste jag sett. du får nog inte samma grab på en 360 ens..
med tanke på att farbror hyllengren är nyopererad ifrån en axelskada är de inte så konstigt att han inte får till sånna grabar..

dudäremot hasse skulle jag jättegärna se sätta en 360 med valfri grab ;)

Dub cork 1440
jeppenator sa:
lasssekongo sa:
hyllengren sa:

sjukt dock nontheless!
med tanke på att farbror hyllengren är nyopererad ifrån en axelskada är de inte så konstigt att han inte får till sånna grabar..

dudäremot hasse skulle jag jättegärna se sätta en 360 med valfri grab ;)
Nu syftade jag på hyllengren inte på mig själv ;). Men visst visst vänta då =)

Dub cork 1440
lasssekongo sa:
hyllengren sa:

sjukt dock nontheless!
svaret är jo, de får ja visst!

Men bara för att han har grab betyder de ju inte att det är snyggt?

Men jag håller med om att det är helt sinnes! Jag skulle inte ens i mina vildaste drömmar sätta det...

Tillbaka
Topp