dubbel back?

2cool4school

Ny medlem
dubbel back?
nån som har nått tips om man ska lägga dubbel backflip ??
kan det från 1:ans trampolin i ett badhus!:P
är det likadant på studsmatta som på trampolin?

dubbel back?
Jag testade det från 1:ans trampolin på badhuset, och klarade det. Några dagar senare så testade jag det på matta, gick hur bra som hellst! Tänk bara på att inte fega ur!

dubbel back?
jag lärde mig de på trampolin och provade på matta lite senare, men överrroterade å pajjade knät:S

men bara du vågar så ska de inte vara nå problem

dubbel back?
på trampolin äre bara å satsa järnet.. de är juh endå bara vatten.. tänk på idioterna som gör de på skidor!.. eller varför inte på travis pastrana som gör de på Cross..

ska de vara så svårt om man jämför med dom? Nej..

bara å satsa å hoppas du kommer runt!

dubbel back?
jag gjorde det först på matta men sedan vågade jag inte efter jag landade på näsan kom för nära kanten så jag slutade. för sta gången kan du bli lite yr

dubbel back?
jag gjorde det först på matta men sedan vågade jag inte efter jag landade på näsan kom för nära kanten så jag slutade. för sta gången kan du bli lite yr

dubbel back?
NÄr jag prövade fösta gången så var jag så van att göra backflip sen överotera å landa på ryggen å då blev det så med väldigt mycket fart så jag rotera lite till å landa på nacken å de va inte sköönt :P

dubbel back?
haha magplask är olidlig smärta.. skulle göra en o en halv famåt från typ 4 eller 5 meter men underrotera o landa platt på magen.. sicken smärta de va:P

dubbel back?
dubbel front och landa rak lång på magen är hemskt! det känns som man stannar på ytan :P har ju hänt ett antal gånger :P

dubbel back?
dubbel back har jag satt på trampolin,men inte prövat på studsmatta en....tror att det kanske är svårare på studsmatta eftersom man inte får lika bra studs där(jag får åtminstone bättre på trampolin) och då får lägre höjd...å att man kanske måste tänka på att inte hoppa ut..

men ja tror inte det kommer å va någå problem ;)

dubbel back?
jag prövade de på studsmatta och då var jag för instäld på en och landa på ryggen för de brukar ja göra ganska ofta så då blev det det men med för mycket fart å då landade jag på huvve :P så de gäller å va säker :P

Tillbaka
Topp