Dubbel backflip med cross!

shiiit!! dedär måste väl vara att utveckla sporten?

var de på best trick tävling eller bara showade han efter tävling eller när i x-games satte han de?

hyllengren sa:
old news killar detta va ju förra säsongen
nae, det var det inte alls det, detta var den 8/5/2006 så jag vet itne vars du lever men i min värld är det fortfarande 06. Däremot så drog han det första gången förra året, emn då var det itne på tävling. Detta var första gången på tävling

Det var ju gansak länge sedan han gjorde det där, det krävdes ju några försök innan han satte den!

BigAir sa:
Det var ju gansak länge sedan han gjorde det där, det krävdes ju några försök innan han satte den!
Nej det var inte längesen, det var i xgames iår, typ i helgen som han gjorde det där. han gjorde dubbel för längesen, men det där var första på tävling, och det gjorde han på första försöket.

jns sa:
hyllengren sa:
old news killar detta va ju förra säsongen
nae, det var det inte alls det, detta var den 8/5/2006 så jag vet itne vars du lever men i min värld är det fortfarande 06. Däremot så drog han det första gången förra året, emn då var det itne på tävling. Detta var första gången på tävling
det vae den 5/8 2006 inte 8/5 06 en detalj bara :P

CLEAAANT .. men nästan tuffare när dom drar 360 på cross.. har själv kört cross ganska seriöst o vet hus svårt de är att äns tweaka ut åt sidan.. dom drar nästan 180 o sen tillbaka =) de är grejer de

Han är helt sjuk dendära killen asså, HELT SICK! gaska gammalt men många som inte sett den å dom ska juh åxå få chansen att se de =)

Snödjup

Tillbaka
Topp