Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
men vad har det med saken att göra? Bara för att hon klarar av Hawaii behöver ju inte betyda att hon är kung i baren... Däremot tvärtom, är man kun i baren kan man räkna Hawaii till sitt kungadömme!
Gode Christian. I den här meningsformen betyder ett ord som "säkert" inte "säkert" i ordets vanliga bemärkelse, utan skulle snarare kunna likställas med "förmodligen", eller "kanske".
No winner has been pronounced.
Det glädjer mig att ni ser mig kapabel att utnämna mig själv till vinnare i en tävling som JAG utlyst och bara JAG vet svaret på.. Hehe kanske jag är FIFFLARNAS konung i alla fall? (men vem fan ska betala min fylla på valfri ort?)
Nä, jag skulle diska mig själv direkt (någon typ av rättskaffenhet får väl ändå finnas.) Tävlingen är fortfarande öppen, och avgörs bara live, till de ljuva tonerna av bjudsprit.
Ja, jag tror vi har ett datum rent av. Jag hör 22 december ringa i öronen.
Och att tråden blivit så lång är ju faktiskt riktigt roligt.. Kan tänka mig att utomstående är måttligt roade... jag väntar fortfarande på något "vadfan är det här för jävla inlägg" inlägg.. Hm.
Herregud du har rätt dunder. Jag har fifflade bort mig själv. Nu får det var nog.
God kväll mina herrar, hoppas att ni anmäler er till tävlingen när ni bjudit varandra till salongsberusningar (på andra valfria orter).
Nästa gång är det fan min tur att få öl gratis! Jag har inte fått så mycket som en liten Jäger... fan... Eller JO! AK har ju lovat att bjuda mig på Jacky D! Haha! Det hade du glömt bort va! Muahahahaha!