dyka, backflip

dyka, backflip
Ja det är klart! Du börjar med att lära dig gå innan du springer. Kan du inte dyka som vanligt, dvs framifrån så borde du inte göra bakåtvolt i plurret direkt. Efter vanlig dyknin så kan du testa frontflip innan backflipen.

Senast ändrad:
dyka, backflip
SverigeTomten sa:
Ja det är klart! Du börjar med att lära dig gå innan du springer. Kan du inte dyka som vanligt, dvs framifrån så borde du inte göra bakåtvolt i plurret direkt. Efter vanlig dyknin så kan du testa frontflip innan backflipen.
Jag kan inte dyka alls, men klarar mig bra ändå:)

dyka, backflip
kan din pappa göra en bakåtvolt? :P Låter då inte som det. Kan du dyka då? Han menar kanske att du måste våga - för vågar du inte dyka, hur ska du våga en bakåtvolt (ty det är 2 helt åtskilda saker :S)

dyka, backflip
Du behöver inte kunna dyka för att kunna göra en backflip. Frågan är väl mest om du VÅGAR göra en backflip om du inte ens vågar dyka?

dyka, backflip
Han vill såklart att sonen hans ska lära sig dyka först. Inga konstigheter!
Och jag håller med, lär dig dyka först... kan bli trickrytmen i ditt liv kan bli skev annars.

dyka, backflip
Om det är en vanlig backflip vi pratar om med fötterna neråt när man landar så spelar det verkligen ingen roll. Faktiskt ett jädra BS av dom som påstår det.

Det är dessutom lättare med en bakåtvolt än frammåt. Fast det med att våga däremot kan stämma, ta en öl och go for it!

dyka, backflip
va fan det spelar väll ingen roll. det är ju lite svårt å skada sig när man hoppar it i vattnet. testa trippel cork du kan ändå inte skada dig. TÄNK INTE BARA FLIPPA LOSS MANNEN!!!!!!

dyka, backflip
SverigeTomten sa:
Ja det är klart! Du börjar med att lära dig gå innan du springer.
I det här fallet blir det väl lite mer som att lära sig springa innan man lär sig cykla. Ingen direkt koppling mao.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp