Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Därför måste jag säga att jag inte alls förstår jämförelsen mellan LP115 och Katanan samt Dictator (de andra två har jag inte kört eller klämt på)PNyberg sa:Jag var med i det testet om JL76 "letade" fram åt dig.
Om du vill ha en liknande skida fast med lite mer längd så finns bla. Moment Jaguar Shark, Volkl Katana, ev. Salomon El Dictator och Faction Thirteen.
Kanske var lite snett ATT jämföra med lårskada o ed, men min tanke var att ts ville ha en directional charger och hoppades väl ATT lp115 hade varit, för honom, ett billigt alternativ.Gazza1 sa:Jag testade denna skida när den kom 10/11. Jag måste säga att jag inte alls tyckte om denna skida. Jag är 197 lång och väger 90. Som du förstår med en gång är skidan del för kort för mig men jag fann den fruktansvärt mjuk. Om jag ska vara helt ärlig får du leta länge och hårt för att hitta något mjukare än LP 115.
Därför måste jag säga att jag inte alls förstår jämförelsen mellan LP115 och Katanan samt Dictator (de andra två har jag inte kört eller klämt på)PNyberg sa:Jag var med i det testet om JL76 "letade" fram åt dig.
Om du vill ha en liknande skida fast med lite mer längd så finns bla. Moment Jaguar Shark, Volkl Katana, ev. Salomon El Dictator och Faction Thirteen.
Mitt tipps till dig för LP115. Gå inte och köp den innan du har testat den. Oavsett hur bra priset är!! Denna skida måste man själv gilla och kan inte ta den baserat på andras erfarenheter.
Om det nu är en directional charger som han vill ha och även hålla sig endast till Dynastar så är det ju bara LP105 eller BD som gäller. Finns dessutom i längre längder. Glöm LP115 för detta ändamålet.PNyberg sa:Kanske var lite snett ATT jämföra med lårskada o ed, men min tanke var att ts ville ha en directional charger och hoppades väl ATT lp115 hade varit, för honom, ett billigt alternativ.Gazza1 sa:Jag testade denna skida när den kom 10/11. Jag måste säga att jag inte alls tyckte om denna skida. Jag är 197 lång och väger 90. Som du förstår med en gång är skidan del för kort för mig men jag fann den fruktansvärt mjuk. Om jag ska vara helt ärlig får du leta länge och hårt för att hitta något mjukare än LP 115.
Mitt tipps till dig för LP115. Gå inte och köp den innan du har testat den. Oavsett hur bra priset är!! Denna skida måste man själv gilla och kan inte ta den baserat på andras erfarenheter.
Men sant, lp115 och ED är väldigt olika skidor.
Så vad kom du fram till? Var så svårt att säga om du skulle tycka om skidan eller inte då vi inte fått veta ngt om dig....vikt osv.mtbkr sa:Tack för hjälpen. Då har jag lite mer kött på benen.
Trots rätt så svala recensioner här så bestämde jag mig för att ge dom en chans. Folk verkar ha väldigt blandade intryck av dom. På backcountry.com fick dom bra recensioner, evo lite sämre och här... Vet inte om det är frågan om var dom är testade eller av vem.PNyberg sa:Så vad kom du fram till? Var så svårt att säga om du skulle tycka om skidan eller inte då vi inte fått veta ngt om dig....vikt osv.mtbkr sa:Tack för hjälpen. Då har jag lite mer kött på benen.
Men ja...det var väl så lite så![]()