e de mkt svårare me backflip på skidor än på matta

det är lika enkelt om man kan det bara, '
men det gör ju ondare att misslyckas på skidor än på mattan

jag tycker det är lättar på matta ! och så äre ! ;) men det är inte mycket svårare på skisen !

Ja, det måste jag säga. I alla fall i början. Jag skulle prova första gången på ett litet hopp, ca 7 meter. Tog för lite fart och landade med knäna på platån och slog i skallen. När jag sen satt den på det lilla hoppet skulle jag sätta den på det stora. Tryckte inte ifrån tillräckligt vilket resulterade i att jag landade platt på spetsarna, slog sönder knät och kunde inte åka på två veckor. När två veckor hade paserat och skulle prova den igen satt den.

Ta det lugnt, och lycka till!

ja man lär sig ju det oftast tidigare på matta och blir säker på det där så men kan säga att det är lättare på matta men när man kan det på skidor är det lika lätt

själv tycker jag det är lättare på matta, men lärde mig nyss b-flip på skidor (:

lucas_julin sa:
Ja, det måste jag säga. I alla fall i början. Jag skulle prova första gången på ett litet hopp, ca 7 meter. Tog för lite fart och landade med knäna på platån och slog i skallen. När jag sen satt den på det lilla hoppet skulle jag sätta den på det stora. Tryckte inte ifrån tillräckligt vilket resulterade i att jag landade platt på spetsarna, slog sönder knät och kunde inte åka på två veckor. När två veckor hade paserat och skulle prova den igen satt den.

Ta det lugnt, och lycka till!
haha det är en äkte jibber..! låter nice nu när du kan den men starkt vågat..! lyckatill nu i framtiden:P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp