E´Dollo NZ

E´Dollo NZ
E_D sa:
linder sa:
E_D sa:
https://www.freeride.se/member/photo.php?id=78364

de e inte naturligt linder ...
Vilket är inte naturligt?
testa kläder i en affär o stå o posa framför kameran ?
Valde mellan turkosa byxor och gröna... Tog korten för att kunna kolla på det hemma över kvällen,

Helt naturligt synd bara att fler på freeride inte fattar sådant och frågar här ist vad för kläder dom ska köpa!

SAMT, vart fan kommer det med in i bilden att jag har en bild tagen i en affär när jag snackade om stil / längd på tröjan?

Sluta va så jävla offtopic bara för du är h8 sugen

Senast ändrad:
E´Dollo NZ
linder sa:
E_D sa:
linder sa:
Valde mellan turkosa byxor och gröna... Tog korten för att kunna kolla på det hemma över kvällen,

Helt naturligt synd bara att fler på freeride inte fattar sådant och frågar här ist vad för kläder dom ska köpa!

SAMT, vart fan kommer det med in i bilden att jag har en bild tagen i en affär när jag snackade om stil / längd på tröjan?

tyckte inte du va så on-topic när du la in en bild på nån jävla leksak heller ....

E´Dollo NZ
linder sa:
E_D sa:
linder sa:

tänk på att han är 13 linder ;P

E´Dollo NZ
asså tycka vad man vill... men killen kan ju åka skidor som få andra?
borde göras en rensning på alla skitungar som h8ar på forumet.

E´Dollo NZ
Felixx sa:
asså tycka vad man vill... men killen kan ju åka skidor som få andra?
borde göras en rensning på alla skitungar som h8ar på forumet.
Tror alla håller med om att han är en av dom bättre i sverige/världen

Däremot så tycker folk vad dom vill om stilen :P

Har förövrigt inte skrivit vad jag tyckte om klippet än ...

Sjukt soft musik och bra tempo!

Ang tricken så är det ju inget att orda över, helt galet som vanligt!

Det som fick mig att klia mig mest i huvudet va nog sista, tailpress to 450 off :S

E´Dollo NZ
men vaffan är grejjen? sluta h8ta så jävla mycket, henke är fan typ den enda skidåkaren som fortfarande kör på sin egen grejj på den nivån, han är ingen sellout som alla andra därute.. han är den han är... fan. va e felet på alla här inne.. ge han lite respect istället för skit.

E´Dollo NZ
silvola sa:
men vaffan är grejjen? sluta h8ta så jävla mycket, henke är fan typ den enda skidåkaren som fortfarande kör på sin egen grejj på den nivån, han är ingen sellout som alla andra därute.. han är den han är... fan. va e felet på alla här inne.. ge han lite respect istället för skit.
Take it easy compadre!

E´Dollo NZ
Trodde det där med att ge harlaut kommentarer var över, men nej. Ser ut som världen inte har mognat än. Han gör ju något nytt med skidåkningen iallafall, han gör det med stil också.

E´Dollo NZ
linder sa:
E_D sa:
linder sa:

Jag tycker att du borde tagga ner lite Linder.
Tråden har ju halkat över och blivit en klädfråga, och går man in på din profil så står du och poosar med ett par kläder i en butik.
Nu har du ju förklarat anledningen till att du har lagt upp den. Men om man bara läser dina (i mitt tycke) bajskommentarer som bara svämmar över här inne, och sedan glider in på dina bilder. Så blir man sjukt sugen på att skriva nått.

Kreddz till E_D

E´Dollo NZ
vadå är hh king? Har han feta kläder? Tror du får skriva de fler ggr, förstår inte:s

E´Dollo NZ
Fy faen her var det mye jealus people. Som folk hater, man kan bli redd av mindre. SLUTT å hate. HH er den beste parkkjøreren i hele verden, og dere hater han rett opp i trynet.. damn. Shame on u

E´Dollo NZ
Rullator sa:
Linder jag såg dig på winter jam, grattis du hade minst steeze av alla där!
Asså man tror att freeride förändras och blir bättre men finns alltid folk som bara är ute efter att göra forumet otrevligt...

Sjuuuka trick! Sen vem fan bryr sig om vad folk tycker om tröjan?
Det enda men egentligen tänker på är ju att han är kort.

E´Dollo NZ
att alla orkar h8a! han har då bra mycke bättre steeze än någon i det här forumet någonsin kommer ha! visst kan hålla med om att det ser kul ut men han är sjukt grym!

E´Dollo NZ
Rullator sa:
Kul!

Kan ju säga att downbox/railsen va allderless för sketchy för min del såhär på försäsongen samt på dom låga (skiers left) så tänkte jag nött skislide bindsole (andy parry's trick), ville kört på battleshipet men eftersom massa "snorungar" inte orkade ta av sig skidorna så kunde man ju inte köra på den då alla stod i inrunnet...

Kunde ju skippat bindsole och kört 270 kombinationer som alla andra (inkl dig?) på den raka boxen men hur kul är det ?

makafone sa:
Tråden har ju halkat över och blivit en klädfråga, och går man in på din profil så står du och poosar med ett par kläder i en butik.
Nu har du ju förklarat anledningen till att du har lagt upp den. Men om man bara läser dina (i mitt tycke) bajskommentarer som bara svämmar över här inne, och sedan glider in på dina bilder. Så blir man sjukt sugen på att skriva nått.

Kreddz till E_D
Tror du har missat lite här alltså.

Jag sa på skämt i outfittråden (inte här.) att det va dax för folket att sluta posa hemma och ist dra ut i backen. Thats it, har inget emot att posa för fem öre.

När du skriver "här inne" menar du denna tråden då, eller forumet som helhet?

Du får gärna skriva vad du vill, det enda jag inte tyckte om med E_D's kommentarer va att alla va offtopic precis som din och denna.

Han får gärna tycka det är kul att jag står och posar i en butik men vad har det med henkes video att göra? Det snacket och dom kommentarerna BORDE hållas i outfittråden.

OM du vill att jag ska tycka du är seriös på något sätt får du gärna skriva vilket som va en bajskommentar och varför.

Alla mina kommentarer i denna tråden är iaf ontopic eller svar på offtopic till skillnad från vissa andra.

Angående Henke så tycker jag att han är BÄST i sverige på att åka utan tvekan.
Däremot gillar jag inte sizen på tröjorna och den sjuhelvetes böjda ryggen.
Detta vet jag inte hur många gånger jag har skrivit nu men det är min åsikt.

Senast ändrad:
E´Dollo NZ
linder sa:
Rullator sa:
Kul!

Kan ju säga att downbox/railsen va allderless för sketchy för min del såhär på försäsongen samt på dom låga (skiers left) så tänkte jag nött skislide bindsole (andy parry's trick), ville kört på battleshipet men eftersom massa "snorungar" inte orkade ta av sig skidorna så kunde man ju inte köra på den då alla stod i inrunnet...

Kunde ju skippat bindsole och kört 270 kombinationer som alla andra (inkl dig?) på den raka boxen men hur kul är det ?

makafone sa:

Kreddz till E_D
Tror du har missat lite här alltså.

Jag sa på skämt i outfittråden (inte här.) att det va dax för folket att sluta posa hemma och ist dra ut i backen. Thats it, har inget emot att posa för fem öre.

När du skriver "här inne" menar du denna tråden då, eller forumet som helhet?

Du får gärna skriva vad du vill, det enda jag inte tyckte om med E_D's kommentarer va att alla va offtopic precis som din och denna.

Han får gärna tycka det är kul att jag står och posar i en butik men vad har det med henkes video att göra? Det snacket och dom kommentarerna BORDE hållas i outfittråden.

OM du vill att jag ska tycka du är seriös på något sätt får du gärna skriva vilket som va en bajskommentar och varför.

Alla mina kommentarer i denna tråden är iaf ontopic eller svar på offtopic till skillnad från vissa andra.

Angående Henke så tycker jag att han är BÄST i sverige på att åka utan tvekan.
Däremot gillar jag inte sizen på tröjorna och den sjuhelvetes böjda ryggen.
Detta vet jag inte hur många gånger jag har skrivit nu men det är min åsikt.
haha..du är ju helt otrolig.

Skall göra en liten redogörelse, för att förklara!

"Ser så fult ut så jag blir bara förbannad :S
Tricken är så sjukt bra och cleant men stå böjd som en jävla banan är ju inte bra för ryggen någonstans och inte ser det bra ut heller..."

Där har du en bra "bajskommentar". Ett inlägg som inte innehåller något konkret alls, utan bara en massa antaganden och påståeenden.
Vad tror du hade hänt om alla som gick in här och tyckte det såg konstigt ut med tröjan skrivit så? Tror du att det hade blivit bra kvalité på freerides forum då?

Sen när du drar upp "on-topic feat. off-topic" disskusionen så hajjar jag inte riktigt hur du tänker?

Du entrar forumet med överståeende kommentar, följt av att lägga upp en bild på ringaren i Notre-dam. Hur lyckas du få det on-topic?
Du tänkte på "ringarens" böjda nacke när du såg Sir.Harlaut?

Men då skall jag lägga upp en bild på "Steve Tyler" (sångaren i Aerosmith) varje gång det kommer upp en tråd som handlar om Level 1, eller "Stefan Thomas" (Level 1 åkare).
Eller kanske en massa Starwars bilder så fort nånting om Mike Clarke kommer upp.
Då jag tycker att Tyler och Thomas är sjukt lika. Samtidigt som jag tycker att Clarke och "Luke Skywalker" ser likadana ut.
Känns det topic?

Men skit samma.
Nu kommer vi till frågan om stil.
Du kritiserar vederbörande (sir.harlaut) för att ha en rent ut sagt: ful och oergonomisk "stil".
Då tänker jag på det gamla ordspråket: Den som är med i leken, får leken tåla. Eller: Man skall inte kasta sten i glashus!

Kritiserar man någon för nått. Så bör man först se till så att man har sin egen rygg fri.
Du kan inte förutsätta att alla har varit inne på "outfit" tråden och känner till dit lilla spratt.
Det som händer är att någon kastar tillbaka en sten in i ditt "glashus". Vilket resulterar i att du börjar gråta och beskyller alla för att vara off-topic.

E´Dollo NZ
Det va ett redigt hs, synd att det missade mig ;) om det va en bajskommentar som inte tillförde något utan bara min egen åsikt så är nästan alla kommentarer i denna tråd sådana och likaså största delen av freeride.

Är detta indirekt ett "skit"forum då det tydligen är fyllt med bajsinlägg?

Edit: En kommentar som innehåller fett, nice, sick är faktiskt lika konkreta som fult, tråkigt, kass.

Det är ju upp till tittarens smak att avgöra.

Ontopic är då helt enkelt när diskusionen handlar om filmen (redigering/musik/etc) samt almighty.sir.harlaut
Offtopic är när man skriver om helt andra saker som borde ha en egen tråd eller helt enkelt hållas vid gbinlägg/mail.

och om du nu inte tyckte ringaren va ont så kan du ju kolla in ";D" i slutet av kommentaren.

Senast ändrad:
E´Dollo NZ
nog för han är väldigt mycket gangster klassad, men jag tycker att ni h8:ar lite väl mycket, håller med davidp i denna fråga.. harlaut är ju trots allt killer

E´Dollo NZ
Sjukaste stilen på harlaut. så klockrent! sen komma o klaga på att hans rygg ser lite konstig ut och hålla på o tjafsa?! vafan sprid din offtopic ngn annanstans linder.
HH is tha kiing.

E´Dollo NZ
freeride nowadays = dålig humor och haters. Fan skönt när man se grabbar som står ut från massan.

Tillbaka
Topp