Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Valde mellan turkosa byxor och gröna... Tog korten för att kunna kolla på det hemma över kvällen,E_D sa:testa kläder i en affär o stå o posa framför kameran ?linder sa:Vilket är inte naturligt?E_D sa:https://www.freeride.se/member/photo.php?id=78364
de e inte naturligt linder ...
tyckte inte du va så on-topic när du la in en bild på nån jävla leksak heller ....linder sa:Valde mellan turkosa byxor och gröna... Tog korten för att kunna kolla på det hemma över kvällen,E_D sa:testa kläder i en affär o stå o posa framför kameran ?linder sa:Vilket är inte naturligt?
Helt naturligt synd bara att fler på freeride inte fattar sådant och frågar här ist vad för kläder dom ska köpa!
SAMT, vart fan kommer det med in i bilden att jag har en bild tagen i en affär när jag snackade om stil / längd på tröjan?
Sluta va så jävla offtopic bara för du är h8 sugen
"förövrigt det enda jag tänker på ;D"E_D sa:tyckte inte du va så on-topic när du la in en bild på nån jävla leksak heller ....
det är inte många som tänker på en leksak när dom ser han åka ...linder sa:"förövrigt det enda jag tänker på ;D"E_D sa:tyckte inte du va så on-topic när du la in en bild på nån jävla leksak heller ....
så du menar att det där inte är topic?
skärpning.
http://sv.wikipedia.org/wiki/QuasimodoE_D sa:det är inte många som tänker på en leksak när dom ser han åka ...linder sa:"förövrigt det enda jag tänker på ;D"E_D sa:tyckte inte du va så on-topic när du la in en bild på nån jävla leksak heller ....
skärpning.
tänk på att han är 13 linder ;Plinder sa:Valde mellan turkosa byxor och gröna... Tog korten för att kunna kolla på det hemma över kvällen,E_D sa:testa kläder i en affär o stå o posa framför kameran ?linder sa:Vilket är inte naturligt?
Helt naturligt synd bara att fler på freeride inte fattar sådant och frågar här ist vad för kläder dom ska köpa!
SAMT, vart fan kommer det med in i bilden att jag har en bild tagen i en affär när jag snackade om stil / längd på tröjan?
jaha! Höj åldersgränsen vetja! :Dsimpyz sa:tänk på att han är 13 linder ;P
Tror alla håller med om att han är en av dom bättre i sverige/världenFelixx sa:asså tycka vad man vill... men killen kan ju åka skidor som få andra?
borde göras en rensning på alla skitungar som h8ar på forumet.
Take it easy compadre!silvola sa:men vaffan är grejjen? sluta h8ta så jävla mycket, henke är fan typ den enda skidåkaren som fortfarande kör på sin egen grejj på den nivån, han är ingen sellout som alla andra därute.. han är den han är... fan. va e felet på alla här inne.. ge han lite respect istället för skit.
Yeaaah gooner killin ithHarlaut sa:http://www.jslvcorp.com/gfx/profiles/pics/lucas_trick1.jpg
han har också en skön ryggsäck under tröjan?
haha naaaw, blev E_D lite ägd.linder sa:http://sv.wikipedia.org/wiki/QuasimodoE_D sa:det är inte många som tänker på en leksak när dom ser han åka ...linder sa:"förövrigt det enda jag tänker på ;D"
skärpning.
Jag tycker att du borde tagga ner lite Linder.linder sa:Valde mellan turkosa byxor och gröna... Tog korten för att kunna kolla på det hemma över kvällen,E_D sa:testa kläder i en affär o stå o posa framför kameran ?linder sa:Vilket är inte naturligt?
Asså man tror att freeride förändras och blir bättre men finns alltid folk som bara är ute efter att göra forumet otrevligt...Rullator sa:Linder jag såg dig på winter jam, grattis du hade minst steeze av alla där!
Kul!Rullator sa:Linder jag såg dig på winter jam, grattis du hade minst steeze av alla där!
Tror du har missat lite här alltså.makafone sa:Jag tycker att du borde tagga ner lite Linder.
Tråden har ju halkat över och blivit en klädfråga, och går man in på din profil så står du och poosar med ett par kläder i en butik.
Nu har du ju förklarat anledningen till att du har lagt upp den. Men om man bara läser dina (i mitt tycke) bajskommentarer som bara svämmar över här inne, och sedan glider in på dina bilder. Så blir man sjukt sugen på att skriva nått.
Kreddz till E_D
haha..du är ju helt otrolig.linder sa:Kul!Rullator sa:Linder jag såg dig på winter jam, grattis du hade minst steeze av alla där!
Kan ju säga att downbox/railsen va allderless för sketchy för min del såhär på försäsongen samt på dom låga (skiers left) så tänkte jag nött skislide bindsole (andy parry's trick), ville kört på battleshipet men eftersom massa "snorungar" inte orkade ta av sig skidorna så kunde man ju inte köra på den då alla stod i inrunnet...
Kunde ju skippat bindsole och kört 270 kombinationer som alla andra (inkl dig?) på den raka boxen men hur kul är det ?
Tror du har missat lite här alltså.makafone sa:Jag tycker att du borde tagga ner lite Linder.
Tråden har ju halkat över och blivit en klädfråga, och går man in på din profil så står du och poosar med ett par kläder i en butik.
Nu har du ju förklarat anledningen till att du har lagt upp den. Men om man bara läser dina (i mitt tycke) bajskommentarer som bara svämmar över här inne, och sedan glider in på dina bilder. Så blir man sjukt sugen på att skriva nått.
Kreddz till E_D
Jag sa på skämt i outfittråden (inte här.) att det va dax för folket att sluta posa hemma och ist dra ut i backen. Thats it, har inget emot att posa för fem öre.
När du skriver "här inne" menar du denna tråden då, eller forumet som helhet?
Du får gärna skriva vad du vill, det enda jag inte tyckte om med E_D's kommentarer va att alla va offtopic precis som din och denna.
Han får gärna tycka det är kul att jag står och posar i en butik men vad har det med henkes video att göra? Det snacket och dom kommentarerna BORDE hållas i outfittråden.
OM du vill att jag ska tycka du är seriös på något sätt får du gärna skriva vilket som va en bajskommentar och varför.
Alla mina kommentarer i denna tråden är iaf ontopic eller svar på offtopic till skillnad från vissa andra.
Angående Henke så tycker jag att han är BÄST i sverige på att åka utan tvekan.
Däremot gillar jag inte sizen på tröjorna och den sjuhelvetes böjda ryggen.
Detta vet jag inte hur många gånger jag har skrivit nu men det är min åsikt.