E någon sugen på ett boende i Whistler!..

Bejo

Medlem
Undrar om någon e sugen på att hyra en villa i whistler. Visst det e lite dyrt, kostar 32000:- /person i 4 mån eller 35000:-/pers /5mån. Vad som ingår är en villa på som rymmer 10 pers. 5 stycken sovrum, 2 vardagsrum, två badrum, två balkonger. Kabel-tv, ps2,dvd,dator med bredband ingår. 3 min vandring från Blackcomb lifts samt 5 min gång från Whistler village.

Vi kommer oså ha en "host" som hämtar oss när vi kommer fram i staden, han kommer visa oss runt i staden samt på berget. Han kommer att fixa lite "adrenaline seeking activities" typ som byngy-jumping, klättring m.m. Han kommer att hjälpa till med vårat "tuning room" där man kan fixa till sin utrusting.
Varje vecka kommer det en o städar huset samt skottar bort all snö runt huset.

Vi kommer att få rabatt på liftkoret, tror det var 100GBP i rabatt.

Mer info finns samt lite bilder.
Hör av er om ni e sugna, så fort som möjligt!!

Visst ja, en bar ingår osså!!

Tycker att det borde gå ner mer i pris om man ska bo så många, men det är nog säkert en riktigt fin villa. Fixar nog boende själv, då 35 000 känns lite dyrt...

Låter intressant. Får man fråga var det ligger och var ni har fått tag på detta boende?

Är det Whistler i Skottland som du syftar på eftersom rabatten på liftkortet är i GBP (Great Britaon Pounds)?

Det borde väl ändå vara whistler i bc, canada? Kollade också på "stuga" där i vintras, riktigt fint o så men det kostar ju liksom skjortan. Lång resa också, närmare till sveige o norge :P Men jaa, någon gång i livet hoppas man ju kunna åka dit o testa :) verkar vara grym åkning dära!

jag får det till att det kostar 14950 sek för 4 månader och 16575 sek för 5 månader (då CAD står i ca 6,5 sek) per person. eller har jag fått allt om bakfoten?

jag-ska-bli-en-skibum sa:
jag får det till att det kostar 14950 sek för 4 månader och 16575 sek för 5 månader (då CAD står i ca 6,5 sek) per person. eller har jag fått allt om bakfoten?
Vet inte om du fått allt om bakfoten, men är ju en jävla stor skillnad på 35000 och 16575.

Hej!!!

Jag och en kompis är eventuellt intresserade! Hur fungerar betalningen? I klumpsumma innan vi åker, eller får man se villan innan man betalt allt? Vill ju inte köpa grisen i säcken. Hör av dig! // Andrea

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp