Ebay ?

• Trådstartare Trådstartare SilverFisken_772
  • Start datum Start datum
S

SilverFisken_772

Guest
Ebay ?
tjabba någon som har lite erfarenhet av att bästella från ebay ? Undrar om det har gått bra och så va ni tycker om det ?

Ebay ?
freppen sa:
fuck ebay.. ofta handla därifrån = VÄRDELÖST
Det är ju bättre att hitta sakerna där än på Myrorna där du handlar =(

Ebay är klockrent, chansen att bli blåst är väll ungefär som på blocket den finns men inget man tänker så mycket på.

Ebay ?
okey låter fint ju :D tog det lång tid att få grejerna ?? skicka till sverige från USA ?

Ebay ?
sparade 500-600 kr på att beställa goggles via ebay än att köpa i sverige. har man bara lite vett i skallen och ser sig för innan man klickar på bid now! så ska det nog ordna sig.

titta på vad säljaren fått för kommentarer t. ex. kanske maila innan och fråga lite vad som gäller.

Ebay ?
Det funkar kanon med ebay för mej, förutom i ett fall då jag beställde från Asien. Vilket reulterade i en andrahandssorterad fjällrävenjacka..Mitt tips är att beställa från europa eller nordamerika. Då det ofta är den riktiga varan istället för eventuella fejk/andrasorterings produkter.

En sak till är att kolla säljarens försäljningsfeedback, om säljaren har över ca 100 st 100%-iga feedbacks som är i snarlikt varuområde som den produkt du vill köpa, så brukar säljaren vara OK.

Ebay ?
Har köpt en hel del prylar från Ebay Usa.. 3 jackor, 2 termobyxor, goggles, hjälmar osv..

Har funkat gött varenda gång, så jag ser ingen anledning till att inte handla därifrån ifall man hittar det man vill ha till bra pris jämfört med svenska marknaden.

Men som sagt, kolla upp säljaren lite innan ni klickar på Buy eller Bid, kolla omdömen, skicka ett mail så uppfattar man ganska snart hur det verkar stå till.

Ebay ?
Undrar en grejj om ebay! Är det som svenska tradera så man måste ta kontakt med ägaren eller är det ebay som skickar ut varorna? Lite efterbliven fråga men ändå

Tillbaka
Topp