Teufel
Ny medlem
Edoggo säljes!
Ville bara uppmärksamma er om att jag har en annons inne på freeride's köp&sälj sektion..
Antar att det är måttligt populärt att skriva det här hos vissa men jag tror de som letar efter edoggo blir glada. Har varit medlem här på freeride ett tag och det tog mig ett tag innan jag hitta köp&sälj sidan..
Desutom tycker jag ens annons försvinner lite snabbt från senaste. De som hört av sig angående edoggo tröjan har liksom inte gjort det för de har sätt annonsen utan av bilder mm på facebook och filmer här på freeride..
Antar att det är måttligt populärt att skriva det här hos vissa men jag tror de som letar efter edoggo blir glada. Har varit medlem här på freeride ett tag och det tog mig ett tag innan jag hitta köp&sälj sidan..
Desutom tycker jag ens annons försvinner lite snabbt från senaste. De som hört av sig angående edoggo tröjan har liksom inte gjort det för de har sätt annonsen utan av bilder mm på facebook och filmer här på freeride..