efter en sessong på skider!

gashman

Ny medlem
hej jag har kört twintips en sessong nu och sätter 360 och 540 s och hyfsaderailar och jag skulle villjaha hjälp med villken lättaste graben är när man snurrar .

safety grab tycker jag men brukar få sånt bakåtlut så ja brukar köra critical iställe den e super freaky enkel

okej då vet jag lite saker jag jan träna på till vintern kan jag få ett tips om hur man ska gö när man åker switch upp på en rail tkr de känns konstigt

ollienator sa:
okej då vet jag lite saker jag jan träna på till vintern kan jag få ett tips om hur man ska gö när man åker switch upp på en rail tkr de känns konstigt
man vänjer sig efter några gånger:D kör mycket switch i backen

coork9 sa:
Det är lättast om du har skidor som är böjda på båda sidorna.. annars ramlar du baklänges.. dom kallas twintip. dom går att köpa lite överallt nu för tiden .
"hej jag har kört twintips en sessong nu och sätter 360 och 540 s och hyfsaderailar och jag skulle villjaha hjälp med villken lättaste graben är när man snurrar ."

Tror han vet vad twintips är..

simon_l sa:
coork9 sa:
Det är lättast om du har skidor som är böjda på båda sidorna.. annars ramlar du baklänges.. dom kallas twintip. dom går att köpa lite överallt nu för tiden .
"hej jag har kört twintips en sessong nu och sätter 360 och 540 s och hyfsaderailar och jag skulle villjaha hjälp med villken lättaste graben är när man snurrar ."

Tror han vet vad twintips är..
tror KANSKE att cork9 va ironisk. haha

Testa att komma upp snett på kicken altså vid sidan om railen lite sen carvar du bara lite i kicken så vipps är du uppe...

Ps. säsong sveriges svåraste ord att stava?..

Tillbaka
Topp