Egen skibumbil ;)

• Trådstartare Trådstartare rocknroll_suicide
  • Start datum Start datum
R

rocknroll_suicide

Guest
Egen skibumbil ;)
Tjena, vi är ett gäng killar som gillar att åka hårt på berget under vintern... Men ingen snö om man inte är i norrland (eller riktigt långt söderut), så vi har tagit och byggt oss en egen bil för att ta oss dit i projekt 100p ;)

Glid in på denna sida och kolla bilderna på om ni är grymma...

http://www.zatzy.com/showthread.php?t=208101&page=1&pp=20

/Anders

PS Bilen fungerar också till transporterna med brädan till de där riktigt sköna vågorna att surfa på....

Egen skibumbil ;)
Jaa senare kommer antagligen bilen att vara till försäljning, men en så länge är den ju inte färdig... Men det kommer ju bara att finnas en ;)

Egen skibumbil ;)
Fy satan vilka fälgar ni fick.. Nu får ni ta o bli klara snart.. Jag fixar snow trip kopior till er om jag får prova bilen..!

Sen alla som vill gå på våran skola.. Jag tror inte ni vill det ändå trots allt..

Egen skibumbil ;)
fan va fräscht! se nu till att ni lyckas regga den så man kan få se på stan med den också.

Egen skibumbil ;)
Hm, jag gick på THG och nej, ni vill inte gå där... ;) (Eller vad säger ni "projektare"...?)

Jävligt coolt projekt måste jag säga, lite fler arbetstimmar än de som ingår i en 100p-kurs kan jag tänka mig? Själv byggde vi ett högtalarelement (fysik klassas det som) och var nöjda med det...var fan var vårt spons? =)

Ja ja, hur ballt som helt med tanke på att det är ett gymnasieprojekt. Det hade varit tufft i vanliga fall också. Lycka till, jag hoppas ni hinner få den körklar på en knapp månad, och om inte måste ni ju göra klart den efter projekttidens slut.
PS.Är LG kvar som enväldig diktator? ;)

PS. #2 (Hm, "appetizer", en liten Freak Kitchen-passning kanske?)

//Dr. Snow

Egen skibumbil ;)
Tjaa, jag tycker hurvida man vill gå på THG eller inte helt beror på vilken linje man tänkt sig! Vill man gå Industridesign eller kanske arkitektur så tror jag definitivt ingen med dem intressena kommer att bli besviken för skolan har helt sjuka resurser!

Och jaa, LG är kvar, men vi gillar honom fett... Det var ju han som såg till att vi ick 23400:- i stipendie från skolan ;) Dessutom fick jag och två andra kompisar i klassen helt fria händer att bygga om deras musiksal och i princip hur mycket oppengar som helst att köpa instrument, färgt och grejer för... typ 30000 tror jag det gici på i slutändan med ny färg, podium, drumset, elgura, förstärkare och lite grejer! Vill man så är skolan grym... I alla fall så länge man går rätt linje ;)

Freak Kithcen på Mondo 27 maj, kanske kör dem appetizer ;)

/Anders

Egen skibumbil ;)
Fortsätter lite OT här...

Va, fick ni göra om musiksalen? Lyckliga satar.. Som jag svor över den. Man var glad om man hittade en gura med alla strängar kvar... Mjo, måste säga att LG är jäkligt sjysst ändå.

Egen skibumbil ;)
Jaa jag vet, när vi kom till musiksalen första gången. Det enda jag behöver säga för att beskriva det koas som rådde där är att jag nu vet hur en krigszon ser ut... Det var verkligeninte en vacker syn! Det första vi var tvugna att göra var att sträänga om (eller rättare sagt sätta på strängar) på varenda aukustisk gitarr... Elgitarr? Nej det fick vi köpa in en helt ny, tvivlar på att det någonsin funnits en...

Egen skibumbil ;)
Fortsätter OT: jo då, det fanns en elgura då. Dock föredrog jag de 4-strängade akustiska framför den 3-strängade Squier-stratan... ;)

Fortfarande galna kvinnan som är besatt av datum som är musiklärare?

Tillbaka
Topp