Eget tryck på täckbyxor!

TazKEN

Ny medlem
Eget tryck på täckbyxor!
Tjenare!

Har ett par svarta täckbyxor som jag skulle vilja göre ett eget tryck på längsefter benet!
Så jag undrar om någon på Freeride vet någon sida man kan beställa ett eget tryck och ("klistra") fast eller något liknande! Om ni förstår vad jag menar?

Har försökt letat på våran vän, men vet som inte vad jag ska söka på :/

Peace för svar =)

Eget tryck på täckbyxor!
Har ingen koll, men gissar att det beror väldigt mycket på vilket material det är. Lite skillnad på bomull och gore-tex. Men finns flera hemsidor som trycker det du vill på kläder, borde säkert gå att beställa hem klistret, eller eventuellt skicka in dina byxor så gör de det åt dig. Google it!

Eget tryck på täckbyxor!
jag tror att Stadium kan trycka åt en om du lämnar in bild och täckbyxor.. Men som sagt vet inte säkert med det är bara att gå å kolla!

Eget tryck på täckbyxor!
googla på profilkläder + staden du bor i så får du garanterat upp något företag som sysslar med profilkläder som trycker ditt önskade tryck på kläder. Det brukar gå bra att trycka på kläder du redan har, du behöver oftast inte köpa kläderna via företaget. Men en sak att tänka på är att de oftast tar en engångsavgift på typ 300 kr för att göra själva mallen, sen kostar inte varje tryck så mycket (beroende på hur många färger det är, tillkommer avgift för varje extra färg). Kan vara lite dyrt för att trycka på ett par byxor.. lite mer värt om man ska trycka på ett gäng tröjor eller liknande. Men värt att kolla upp kanske :P

Eget tryck på täckbyxor!
Tack för svar =)

Får se om man kommer till skott att göra något, brukar ha många idéer men inte alltid man orkar genomföra dem :P

Tillbaka
Topp