Egna kläder

Egna kläder
Aspebo sa:
Damnjibber sa:
alltså inte för att kritisera men har du ingen egen inspiration? :) dina tröjor är ofta sjukt cleana och man ser att det är mycket jobb bakom, men man ser också vars du har fått idén ifrån, skulle vara kul och se om du någon kommer på någon lika avancerad idé helt själv, skulle garantera att det blir dope!

peace!!
jaja:P jag gillar mönstret på både G-suiten och Oakleys nästa år, men om du har något bra förslag så rita gärna upp så gör jag tröjan:D

Egna kläder
Hahahaha, ni ser ju förjävliga ut? Vet ni inte att klänningar är tjejplagg? Eller ni kanske syr åt era syrror eller mammor :) Dock förstår jag inte varför dom skulle vilja ha något så fult.

Egna kläder
affelito sa:
Hahahaha, ni ser ju förjävliga ut? Vet ni inte att klänningar är tjejplagg? Eller ni kanske syr åt era syrror eller mammor :) Dock förstår jag inte varför dom skulle vilja ha något så fult.
men bry dig inte om att ens gå in på dden här tråden om det stör dej så mycket-.-'

Egna kläder
affelito sa:
Men då kan ju då gå omkring i en as tight fartdräkt eller något liknande.. palla gnälla på stora kläder..

Egna kläder
Matheew sa:
affelito sa:
Men då kan ju då gå omkring i en as tight fartdräkt eller något liknande.. palla gnälla på stora kläder..
vem har sagt att man antingen måste ha klänning eller "as (särskrivet) tight" fartdräkt? vad hände med allt där emellan, alla normala kläder?

Egna kläder
Det var mening att folk skulle lägga up bilder på sina "egna kläder", inte diskutera Gucci och D&G klänningar...
Finns en sån liten skala på fr som ska H8a på allting, kan aldrig vara glada för andras skull. Herregud!

Egna kläder
Bra att ni börjar sy killar. Blir billigare i längden. Ser också att Tomas Di levas stil börjar bli inne, men som sagt man får ha vilka kläder man vill.

Egna kläder
Gsnell sa:
Bra att ni börjar sy killar. Blir billigare i längden. Ser också att Tomas Di levas stil börjar bli inne, men som sagt man får ha vilka kläder man vill.
Ja vem vet, om några år kommer förmodligen Salomon komma med sin nya, feta Di Leva- suit. Ned till pjäxkanten, minst!

Egna kläder
simon-t sa:
Gsnell sa:
Ja vem vet, om några år kommer förmodligen Salomon komma med sin nya, feta Di Leva- suit. Ned till pjäxkanten, minst!
Det roliga är inte dom som har stora kläder, det är ni som TROR att ni ser bra ut med era tights.....

Egna kläder
Matheew sa:
simon-t sa:
Gsnell sa:
Det roliga är inte dom som har stora kläder, det är ni som TROR att ni ser bra ut med era tights.....
Det roliga tycker jag är att du har fördomar mot folk som inte bär klänning, då måste man automatiskt ha tights? Eller har jag fel? Sen har jag också hört att dom försöker få fram en di leva suit, dom har bara lite problem med att få använda namnet, tydligen måste dom ha nått spirituellt mönster för att han ska godkänna;)

Egna kläder
Gsnell sa:
Matheew sa:
simon-t sa:
Det roliga tycker jag är att du har fördomar mot folk som inte bär klänning, då måste man automatiskt ha tights? Eller har jag fel? Sen har jag också hört att dom försöker få fram en di leva suit, dom har bara lite problem med att få använda namnet, tydligen måste dom ha nått spirituellt mönster för att han ska godkänna;)
Exakt, det är ju precis som du skriver (och som jag skrev tidigare). Bara för att man inte gillar klänninglooken, har man automatiskt tajts på sig? I och för sig kör jag personligen med slim jeans, så för mig gör det inte så mkt. Jag bär dom med stolthet!
Ang. Di Leva suiten hörde jag också att dom hade lite problem med hans krav på spirituella mönster och himmelska färger. Hoppas det löser sig!

Egna kläder
Kul att någon bryr sej och tar ämnet på större allvar än andra - simon-t :P
Jag är inte för "klänningar" till vardags heller men att skriva 6 inlägg i en tråd som handlar om just det visar ju på stor entusiasm i ett totalt ointressant ämne. Skulle passa bra som kommunpolitiker :)

Egna kläder
Daffeman sa:
Tror du att man går runt med 110 cm långa tröjor på stan?
Jag använder det när jag åker skidor...
Håll er till ämnet!
För det första, JA det tror jag. För det andra, det är just ämnet ("kläder") vi håller oss till, om du har missat det.
"ahj": Hehe, vem är det som tar ämnet på alldeles för stort allvar egentligen? Läs igenom inläggen igen lite mer noggrant, så ser du nog vilka det är som tar ämnet på största allvar och dessutom verkar ha lite svårt för vad som i folkmun kallas <ironi>. Men det kanske kommer med åren... förhoppningsvis. Och ämnet var ju tydligen tillräckligt intressant för att du skulle orka skriva ett (om än ogenomtänkt) inlägg.

Så nu åter till ämnet, fortsätt lägg upp bilder på era kläder! ;)

Senast ändrad:
Egna kläder
simon-t sa:
Matheew sa:
affelito sa:
vem har sagt att man antingen måste ha klänning eller "as (särskrivet) tight" fartdräkt? vad hände med allt där emellan, alla normala kläder?
vad hände med att få ha vilka kläder man vill?

Egna kläder
pontuslandfors sa:
simon-t sa:
Matheew sa:
vad hände med att få ha vilka kläder man vill?
folk har missat att man faktiskt får det :)

Egna kläder
Det här inlägget är inte för att hata på någon, alla får ha precis vilka kläder man vill.
Men personligen tycker jag att de långa tröjorna \"som går ner till knäna\" börjar gå lite till överdrift.
Vart tog den gamla traditionela baggy stilen vägen, ungefär som detta: "http://thirtytwo.com/content/posts/thumbs/jpwalker1.jpg_538x586.jpg frotfarande baggy men ändå inte mega.
Jag vet att tråden är till för att lägga upp kläder man gjort själv, men det här är mer en fråga varför ingen gör normal baggy kläder?
Mycket starkt jobbat att sy egna tröjor. Keep it up.

Senast ändrad:
Egna kläder
Ollesson sa:
Det här inlägget är inte för att hata på någon, alla får ha precis vilka kläder man vill.
Men personligen tycker jag att de långa tröjorna \"som går ner till knäna\" börjar gå lite till överdrift.
Vart tog den gamla traditionela baggy stilen vägen, ungefär som detta: "http://thirtytwo.com/content/posts/thumbs/jpwalker1.jpg_538x586.jpg frotfarande baggy men ändå inte mega.
Jag vet att tråden är till för att lägga upp kläder man gjort själv, men det här är mer en fråga varför ingen gör normal baggy kläder?
Mycket starkt jobbat att sy egna tröjor. Keep it up.
thx! det är svårt att göra tröjor, och man gör ju tröjor så dom ska typ se ut som tall tees, men också som en hoodie! så sluta h8a och börja lägg upp bilder och såna saker!

Egna kläder
Pejis var snyggast hitils ;P

Om jag nu ska bidra kan jag väl ta en som jag gjorde i slöjden :P
Inget specielt sy mssigt men tycker den blev clean :) inte bästa bilden men men :)

5812.jpg

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp