Ekologiska kläder i Åre
v10 ska några vänner till mig åka till åre och lansera ett nytt ekologiskt klädesmärke. Dom har ingen aning om hur dom ska göra det men dit ska dom.(tyvär inte samma vecka som mig)
Har ni tur kanske ni stöter på dom i backen, jag lovar att det är värt att köpa en tröja. Riktigt snygga tryck som är gjorda av 2 unga konstnärer. Alla kläder är också unika. Varje motiv kommer endast att finnas i 50x, sedan kommer det trycket aldrig att tryckas igen.
Iom att dom precis har startat det här kommer det bara att finnas t-shirts och linnen, till sommaren kommer det att finnas mer att tillgå tydligen.
Själv har jag redan förbeställt en av varje modell.
Hoppas ni som ska till åre får en riktigt härlig skidåknings vecka.
Har ni tur kanske ni stöter på dom i backen, jag lovar att det är värt att köpa en tröja. Riktigt snygga tryck som är gjorda av 2 unga konstnärer. Alla kläder är också unika. Varje motiv kommer endast att finnas i 50x, sedan kommer det trycket aldrig att tryckas igen.
Iom att dom precis har startat det här kommer det bara att finnas t-shirts och linnen, till sommaren kommer det att finnas mer att tillgå tydligen.
Själv har jag redan förbeställt en av varje modell.
Hoppas ni som ska till åre får en riktigt härlig skidåknings vecka.