Jibberisch
Aktiv medlem
En björk om dagen
Schaufelradbagger! SCHAUFELRADBAGGER!
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nja, björnarna är ett mindre problem som uppvägs av frånvaron av tyskar (och björkar). Kan slå vad om att det är fler skidåkare som blivit ihjälkörda av en tysk i pisten (eller krockat med en björk) än av en isbjörn på topptur.Jarle sa:Mycket trevlig plats du har hittat Snorkel! Jag ser dock ett problem, inte i själva platsen, (den är ju som sagt fantastisk) men Isbjörnar? Visst är det majestätiska djur men jag har aldrig (aldrig!) sett en isbjörn äta bacon.

Tänkte mest på att jag inte kan ta isbjörnarna som ett tecken på avsaknad av träd eftersom jag har stor misstro till djur som inte äter bacon, de kanske rent utav dyker upp med ett lass björkplantor? I övrigt är de säkerligen snälla. När det gäller tyskar har jag faktiskt mest gott att säga, de vet hur man kör bil och bygger vägar. Visst kan de ibland bli lite störande i liftköerna men jag är sällan på samma plats som sportlovsfirande tyskar. Dessutom är de roliga på afterskin.snorkel sa:Nja, björnarna är ett mindre problem som uppvägs av frånvaron av tyskar (och björkar). Kan slå vad om att det är fler skidåkare som blivit ihjälkörda av en tysk i pisten (eller krockat med en björk) än av en isbjörn på topptur.Jarle sa:Mycket trevlig plats du har hittat Snorkel! Jag ser dock ett problem, inte i själva platsen, (den är ju som sagt fantastisk) men Isbjörnar? Visst är det majestätiska djur men jag har aldrig (aldrig!) sett en isbjörn äta bacon.
Motmedel mot isbjörn..
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/25ba30fba0f71a3c2d1844063c0037d8.jpg[/url]
Dock är Spotify ett problem om man är beroende av det, eller Facebook, eller för den delen Freeride. Mobiltäckning saknas.
Och Oboypulver och havregryn!Jarle sa:Vi behöver dessutom bygga en släpkärra som matchar schaufelradbagger'n så att vi får med oss nödvändiga dagligvaror (läs snus, bacon och öl).

det har legat lite på is ett tag.. semestrar och sånt du vet. men Jibberisch och Jarle verkar ha tagit på sig någon sorts gemensamt ansvar för attKungMartin sa:Hur GÅr Det Med Nedhuggningen Av BjÖrkar? Tyckte Detta Var En Sjukt Bra IdÉ!
Haha nice, detta låter ännu mer nice. Som tur var har jag sparat lite fickpengar. När åker rymdfärjan?Heddious sa:3. bege sig ut i den garanterat björkfria världsrymden på jakt efter optimala skidberg