RandoScando
Turtok
En björk om dagen
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aka regnbågslaser??Jibberisch sa:Vi vill ha alla laser.
Exakt, lasersvärd, laserpistoler, laserkanoner. Allt. Pistolerna får gärna låta PEW PEW PEW. Pistollaser får inte vara röd dock, det har ju alla stormtroopers och de där lasrarna verkar gå snett.Jibberisch sa:Jag är ganska säker på när jag talar för oss båda här:Vattendroppe sa:@jibberisch &
@Jarle
Ja, vad vill vi ha för färg egentligen? Det mesta mellan cancer-laser (UV) och värma-mat-laser (mikrovågor) finns!
Vi vill ha alla laser.
En kompis som försöker sig på att fälla björk. Men de är jobbigt hårda.Jibberisch sa:Motorsågar Tompan! Motorsågar för fan! Tänk om staten delade ut motorsågar till alla! En till alla och alla fällde två björkar var! Två! Det skulle räcka så jävla långt!Tompan14 sa:Idag var jag på apoteket, det gamla hederliga statliga förstås, och köpte allergimediciner för 1700 kronor. För samma pengar hade jag kunnat köpa 50 liter Aspen 2T till motorsågen... Dags att börja spendera pengarna där det gör mest nytta!

Fixed.Jibberisch sa:@heddious
Är det dit vi har kommit alltså? Skidåkare som vårdar sina koncept på sociala medier? Jag hoppas skidåkaren med minst koncept vinner.
@Jarle
#BringbackbaconandfreeBACKtoskiing
Vart ska vi ha detta stackars träd? Koalorna sover ju mest hela tiden så det borde räcka med en säng eller två? Alla gillar bacon och varelser som inte gillar bacon har vi väl redan etablerat att de ej är välkomna på baggen?charliethon sa:@jarle
Föreslår gömda baconbitar bland ett litet invänjnings (avvänjnings?) eukalyptusträd tills de överlyckliga och krustorra koalorna helt går över på baconkost.
Den avsatta planteringsjordsplätten på SCHAUFELRADBAGGER!!!1'n känns alldeles för avsatt för att offra till träd för koalor som enbart fyller en funktion en dag om året. Framförallt om det du skriver stämmer att alger är självproducerande.
Vilket fint ord! Implemetera i nyordslistan! Ring Horace!charliethon sa:Sy om dom som koaloflage?