Engelberg 08/09?

teernan

Ny medlem
Engelberg 08/09?
Hejsan, Jag är en tjej på 22 som har lust att åka till Engelberg ett par månader i vintern för att göra min första sesong i Alperna. Är det några andra som skall dit?
Någon som har tips på jobb och boende där nere?
Bästa sättet att ta sig ned på?
Är det svårt att få jobb om man inte åker ner helt i starten av sesongen..utan efter jul?

Blev många frågor det här.. :)

Men är iaf stort tacksam för minsta lilla svar:)

Sara.

Engelberg 08/09?
Tjena! Engelberg är ett riktigt härligt val måste jag säga! var där i våras! skönt lite mindre område med MYCKET stora möjligheter. vet inte hur det är så mycket med boende, men att ta sig dit är en enkel match. Flyg till Zürich och hyr bil eller åk buss, det ligger sjukt nära staden. Än en gång riktigt bra val och hoppas att du har riktigt kul!

Engelberg 08/09?
wicked-wickawd sa:
Tjena! Engelberg är ett riktigt härligt val måste jag säga! var där i våras! skönt lite mindre område med MYCKET stora möjligheter. vet inte hur det är så mycket med boende, men att ta sig dit är en enkel match. Flyg till Zürich och hyr bil eller åk buss, det ligger sjukt nära staden. Än en gång riktigt bra val och hoppas att du har riktigt kul!
Tack før svar :)
- Det lutar på flyg, om man inte hittar någon annan som ska dit med bil och man kan sprøjsa på kostnaderna.
Ja, jag tror Engelberg e ett riktigt bra val før mig faktiskt :) Jobbade du nær du var dær?

Engelberg 08/09?
är svart att hitta boende i e berg i ar. sa är dax att börja leta nu om du vill komma ner. sök pa lika gamla tradar här pa freeride lär du fa tips var du kan söka boende.

Engelberg 08/09?
Hej!

Jag har blivit rätt såld på engelberg och funderar också på att göra min första säsong där! DU har inte hittat något eller lust att leta tillsammans?

/ Natta

Engelberg 08/09?
hej, ska åka till engelberg nu över helgen och ser hur alla klagar enormt på utelivet. ni som är där nu eller har vart där kanske kan tipsa om vart man kan gå? typ favoritställe..

Tillbaka
Topp