Tjena, vi hyrde en lägenhet av Wildsand... den var större, billigare och snyggare än snittet av lägenheter jag hittade på nätet. Och låg i Sud! Nicole som man har kontakten med är också toppen och seviceinriktad. Ett annat tips är att ha en bil i Chamonix för att åka skidbuss mellan topparna och slåss med paktserna med en massa turister är inte kul! Ha d och lycka till