Eos 350d eller 400d?

Eos 350d eller 400d?
Fler sökarpunkter i 400D , tror det är 8st för att vara mer exakt!

Eos 350d eller 400d?
Ha just köpt 400D, underbar kamera. Feta pics kommer i vinter.

Eos 350d eller 400d?
men det är ju skönt med dammborttagningsmedlet, lätt värt en lax extra..

Eos 350d eller 400d?
jag trivs grymt bra med 400D men när jag fick en 350D i händerna så blev jag helt förvirrad. Sjukt mkt skönare med 400 så de är lätt värt 1k!!

Senast ändrad:
Eos 350d eller 400d?
dammborttagningssystemet är inte så nödvändigt det "skyfllar" bara ner dammet sen så när du vänder kameran så är dammet tillbax.. har själv en eos 350d den funkar mycket bra har köpt till ett teleobjektiv också, är helt nöjd med kameran.

Eos 350d eller 400d?
Ja självklart är det värt dom där 1000 kronorna för att ha alla inställningar som Tex. ISO på snabbknapp utanpå kameran istället för att gå in i meny sedan leta sig till ISO knappen som är rätt viktig och man snabbt vill åt?

själv använder jag en eos 400D och det är ingen skit!

MVH// Felix

Eos 350d eller 400d?
Personligen så hade jag inte valt någon av dem.. Nikon D300 for tzeh win! Den enda systemkameran med Live-view om jag inte missminner mig helt, tar helt sjuka bilder! Men smakar det så kostar det eller vad man säger...

Men ett tips är att du beställer det från Usa då du kommer att tjäna tusenlappar!

Eos 350d eller 400d?
med tanke på att han vill ha en kamera för runt 6000-8000 så lär han inte köpa en D300. Bara kamerahuset kostar lite mer än 16000 till den.

Jag har en 400D och den är galet skön. tror att du kan få lite mer för en 400D än en 350D om du skulle få för dig att sälja den!

Eos 350d eller 400d?
Köp via usa om du har tid att vänta, då blir det betydligt billigare. Med en dollar under 7 kr kan du spara några tusenlappar.

Eos 350d eller 400d?
Om man köper Olympus E510 eller E410 får man också Live Wiev, och de är inte särskilt dyra. Men då har man något begränsat utbud vad gäller tillbehör.

Eos 350d eller 400d?
1408 sa:
Ja självklart är det värt dom där 1000 kronorna för att ha alla inställningar som Tex. ISO på snabbknapp utanpå kameran istället för att gå in i meny sedan leta sig till ISO knappen som är rätt viktig och man snabbt vill åt?
Sist jag kolla så fanns då den funktionen/snabbknappen på min 350 med. Så vet inte om det var nått höjdarargument.
Däremot så skulle jag tycka att dom extra fakuspunkterna och större buffert skulle vara värt endel som skulle kunna tala för det högre priset

/johan

Eos 350d eller 400d?
xdr sa:
http://www.bhphotovideo.com

En ny 400D för 519$ snabbt räknat så blir det ca 3500kr. Sen tillkommer frakt på de... Fast det är ju bara kamerahuset, men Du lär ju hitta ett fint objektiv för en billig slant :)
Jag fick ett trevligt Sigma 55-200 mm för 395:- på tradera. Helt ok för det priset.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp