Erfarenhet av APO snowboards?

Erfarenhet av APO snowboards?
Köpte för nått år sen en begagnad apo-bräda (var inte apo, men deras gamla namn, a-board). Fick sedan reda på att den var typ 5 år gammal, men körde på den ändå. Den hade skitmycket pop kvar o va väldigt go, dock lite lång för mig. Det visar ju iaf att den håller kvaliteten.
 
Erfarenhet av APO snowboards?
2u94vf7.gif
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp