Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sover Dolly Parton på rygg? Klart som korvspad att man är en renrasig homo sapiens!henke_720 sa:Har aldrig hört talas om dem, och bor själv i Göteborg så det är ju lite konstigt bara det... sen när man kollar på deras hemsida så har de inga resevillkor, klickar man på länken till villkoren så står det ogiltig adress
Sen om man kollar på kammarkollegiet.se så ser man att de inte har någon resegaranti. Så händer något, de går i konkurs eller bara bestämmer sig för att dra med dina pengar så är du ganska så körd!!!!
Jag ska åka med Rollin'Snow på deras sportlovsresa, billigare än snowtrip, till en fetare skidort och 160 ungdomar garanterar att det kommer bli sjukt drag!!! kolla: www.rollinsnow.se
är du göteborgare eller sthlmare?
okej, då ska jag inte lägga mig i, har ju aldrig hört talas om dem. Men varför har de ingen resegaranti? Det måste man ha enligt lagen om man gör sånna skidresor. och om de har många års erfarenhet måste du ju ha haft resegaranti sedan tidigare? något är skumt, dock vill jag inte ge mig in i en diskussion där jag inte kan så mycket hehe...PrincessPopsicle sa:Tja!
Har grym erfarenhet av Snowtrip, de är jätteseriösa! Inte en chans att de går i konkurs. De har många års erfarenhet av skidresor och vet precis vad de håller på md!