Etapp Studios - Reklam Film

lite småsaker jag tänkte på när jag såg den
3...2...1..0.. var ju ganska onödigt tycker jag, fyller igen funktion vad jag ser, bara att leken börjar då, men det förstår man ändå:P sen såg det konstigt ut när dom som låg ner dog. och att du blandade egna pistolljud med pålaggda.
men det viktigaste, gör den kortare :P

Vad var det som såg konstigt ut att de respawna lr att det var flum ?? Grejen var ju lite att det skulle va flum åxå det förklarar vi ju rätt bra med " Get The Real Game Instead" tycker jag .... men det kanske inte var tillräckligt tydligt ??

Vad fan var det för papphuvuden som stod där med kartonger på skallen? (Notera Ordvitsen)

hmmm... de va ju speciellt...

nae men, korta ner den och gör inga egna pistolljud.. de när pipan kom mot huvet och ni zooma in på ögat, de va bästa delen tykr ja.

en reklam film ska typ vara mellan 30 sek och 60 sek...denna var ju 2min...korta ner. lägg in riktiga ljudeffekter eller använd endast munljud!

Jag tycker det var på tok för mycket våld. Jag anser också att skådespelarnas namn inte ska stå i slutet av en reklamfilm. Sen var den ju väldigt kort också. Som alla vet ska ju en reklamfilm vara minst 7 minuter. Annars bra.

Tillbaka
Topp