emeliejonsson
Ny medlem
Evolver Railjam Skövde 5/2-2011
Meh! Fan vilken jävla rip-off. Kom på nåt eget.I3ea sa:Detta verkar vara ett intressant evenemang i Skövde. Jag fick några funderingar efter att kollat på bilden ovanför samt läst infon på facebookevenemangssidan om Evolver rail jam. Jag ställer funderingarna här och hoppas på svar.
Arrangören
Gissar att det är någon från butiken www.evolverskate.se som är initiativtagare med tanke på val av namn på Evolver rail jam. Men vem/vilka personer är det mer exakt som är arrangör? Finns det några kontaktuppgifter att tillgå till denne/dessa? Hittar ingen sådan info på bilden eller facebookevenemangssidan.
Publiken
Eftersom att platsen är ett torg så kan jag förstå att det är tänkt att Evolver rail jam vill ha publik. Jag undrar vad som erbjuds för publiken. Alltså varför ska den komma dit över huvud taget? Såg att det erbjuds korvgrillning på plats. Finns det något mer på plats än just själva uppvisningen av tävlingen från exempelvis samarbetsparterna och sponsorerna?
Tävlingsdeltagare
Jag undrar vad beräknat tävlingsdeltagare kan vara som miniantal eller maxantal för respektive åkklass.
Till vilka typer av åkare vänder sig Evolver rail jam amatörer/elit?
Hur unga respektive gamla får åkarna vara för att anmäla sig?
Tävlingsupplägget
Hur stor kommer tävlingsområdet för snöparken vara?
Vilken setup ska det åkas på?
Hur döms tävlingen?
Vad ger mest poäng?
Hur många från varje klass går vidare till kval respektive final (förutsatt att tävlingen läggs upp så)?
Afterskin
Det står på bilden ovanför att det kommer vara afterski på Husarenan. På fbevenemanget stod det att inträdet ingår i anmälningsavgiften för de tävlande som är över 18år. Det står även att alla är välkomna till afterskin.
Undrade tidigare vad inträdet för ej tävlande/publik var till Afterskin. Sökte därför lite till och hittade på facebooksevenemangsidan för Afterskin att det var fritt inträde för allmänheten mellan klockan 19.00-21.00. Detta innebär ju alltså att de tävlande inte har någon mer förmån än publiken att få komma in på afterskin om de väljer att komma innan kl.21.00![]()
Eftersom att åkklassen juniorer finns med så undrar jag om det anordnas någon afterski för de tävlande som är under 18år?
Nyheter
Kommer någon speciell mediakanal följa evenemanget?
Ryktet
Vad var det freerideprofilen MedlemJapaner tyckte var så bra med Evolver rail jam förra året?
Om du har svaren får du också svara MedlemJapaner. Jag kanske vill komma på något eget därför som jag först vill lära mig från andra om hur de tänker kring upplägg och informationsspridning. Hittade som sagt inga kontaktuppgifter till arrangören så kunde inte fråga direkt så därför frågar jag här.MedlemJapaner sa:Meh! Fan vilken jävla rip-off. Kom på nåt eget.I3ea sa:Detta verkar vara ett intressant evenemang i Skövde. Jag fick några funderingar efter att kollat på bilden ovanför samt läst infon på facebookevenemangssidan om Evolver rail jam. Jag ställer funderingarna här och hoppas på svar.
Arrangören
Gissar att det är någon från butiken www.evolverskate.se som är initiativtagare med tanke på val av namn på Evolver rail jam. Men vem/vilka personer är det mer exakt som är arrangör? Finns det några kontaktuppgifter att tillgå till denne/dessa? Hittar ingen sådan info på bilden eller facebookevenemangssidan.
Publiken
Eftersom att platsen är ett torg så kan jag förstå att det är tänkt att Evolver rail jam vill ha publik. Jag undrar vad som erbjuds för publiken. Alltså varför ska den komma dit över huvud taget? Såg att det erbjuds korvgrillning på plats. Finns det något mer på plats än just själva uppvisningen av tävlingen från exempelvis samarbetsparterna och sponsorerna?
Tävlingsdeltagare
Jag undrar vad beräknat tävlingsdeltagare kan vara som miniantal eller maxantal för respektive åkklass.
Till vilka typer av åkare vänder sig Evolver rail jam amatörer/elit?
Hur unga respektive gamla får åkarna vara för att anmäla sig?
Tävlingsupplägget
Hur stor kommer tävlingsområdet för snöparken vara?
Vilken setup ska det åkas på?
Hur döms tävlingen?
Vad ger mest poäng?
Hur många från varje klass går vidare till kval respektive final (förutsatt att tävlingen läggs upp så)?
Afterskin
Det står på bilden ovanför att det kommer vara afterski på Husarenan. På fbevenemanget stod det att inträdet ingår i anmälningsavgiften för de tävlande som är över 18år. Det står även att alla är välkomna till afterskin.
Undrade tidigare vad inträdet för ej tävlande/publik var till Afterskin. Sökte därför lite till och hittade på facebooksevenemangsidan för Afterskin att det var fritt inträde för allmänheten mellan klockan 19.00-21.00. Detta innebär ju alltså att de tävlande inte har någon mer förmån än publiken att få komma in på afterskin om de väljer att komma innan kl.21.00![]()
Eftersom att åkklassen juniorer finns med så undrar jag om det anordnas någon afterski för de tävlande som är under 18år?
Nyheter
Kommer någon speciell mediakanal följa evenemanget?
Ryktet
Vad var det freerideprofilen MedlemJapaner tyckte var så bra med Evolver rail jam förra året?