extracta filer i mac..

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 65291
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 65291

Guest
extracta filer i mac..
Hejsan alla,

jag har en bunt filer som ligger i en mapp, men som måste extractas för att "bli en film" eller va man ska säga..

i pc hade jag bara använt mig av winRar så var de klart sen, men hur sker detta i min mac :P ?

mch Hampus

extracta filer i mac..
fan, de funkar ju inte att välja nån av dem filerna :S vad måste det vara för format ?

extracta filer i mac..
Versiontracker.com är mitt tips. Finns massor av program t.ex. tidigare nämnda UnRarX, Stuffit Expander, The Unarchiver m.fl. UnRarX funkar bäst av dom nämnda enligt mig iaf. Är det r00, r01-filer du försöker öppna och packa upp? Bara välja r00 å köra på

extracta filer i mac..
men jag tog hem UnrarX o de funka då inte..

filerna är .BUP, .IFO och .VOB

extracta filer i mac..
alwaysCrash sa:

.bup är ju bara backup av .ifo. Och varken .ifo eller .vob ska väl packas upp? Går det inte bara att starta med VLC eller någon annan dvdspelare?

extracta filer i mac..
Erik sa:
alwaysCrash sa:

.bup är ju bara backup av .ifo. Och varken .ifo eller .vob ska väl packas upp? Går det inte bara att starta med VLC eller någon annan dvdspelare?
ne verkar fan inte funka asså !

ingen av filerna vill bli nån ikon som går att öppna typ..

extracta filer i mac..
extracta filer i mac..
106mr74.jpg

så ser dom ut, har fan ingen aning om hur jag skall kunna ta del av de smarriga innehållet!!

extracta filer i mac..
går inte att välja hela mappen i UnRarX iaf.. ska testa tanka vlc för mac sen,

thnx everyone

extracta filer i mac..
alwaysCrash sa:

thnx everyone
Dom där filerna har ingenting med något uppackningsprogram att göra, dra över hela mappen video_ts elr dyl. till vlc eller en annan mediaspelare som stödjer formaten.

extracta filer i mac..
jonathan_chips sa:
alwaysCrash sa:

thnx everyone
Dom där filerna har ingenting med något uppackningsprogram att göra, dra över hela mappen video_ts elr dyl. till vlc eller en annan mediaspelare som stödjer formaten.
japp mappen heter video_ts, ska testa med vlc

tack

extracta filer i mac..
alwaysCrash sa:
jonathan_chips sa:
alwaysCrash sa:

thnx everyone

tack
Men har du inte två mappar, en audio_ts och en video_ts?

extracta filer i mac..
kossan sa:
alwaysCrash sa:
jonathan_chips sa:

tack
Men har du inte två mappar, en audio_ts och en video_ts?
joo, men vadårå? har inte tankat vlc än, är inte hemma atm, ska precis ligga me en tjjej..

Tillbaka
Topp